בשבוע שעבר הסתיים בהצלחה קמפיין גיוס המונים לעמותת 'לחיות בכבוד' למען שורדי השואה. מטרת הקמפיין לגייס מיליון שקל והנגשת מצוקת השורדים לדור הצעיר. משרד הפרסום 'נקסט דיגיטל' הוביל קמפיין מבריק יחד עם חברת 'טיק טוק ישראל' שיזם גלעד גנץ ממשרד זליגמן תקשורת במסגרתו גויסו למעלה ממיליון שקלים עבור ניצולי שואה בכל רחבי הארץ – וכל זאת תוך פחות מ-24 שעות.
הקמפיין תפס תאוצה ולשיאו הגיע כשגל גדות הוונדר וומן הישראלית שיתפה ביום השואה פוסט אחד בלבד ובחרה לשים את הפוסט הקורא לתרום לעמותת 'לחיות בכבוד', ובכך לחשוף את המסר החשוב ל-54 מיליון העוקבים אחריה מכל העולם ברשתות החברתיות.
מנכ"ל נקסט דיגיטל, הפרסומאי חגי אורן שהוביל את הקמפיין הסביר על הסיסמא שנבחרה 'לתרום ולא לשכוח' – "מרגש לראות איך בחירה נכונה ומוצלחת של מילים נגעו בכל כך הרבה אנשים, הצלחנו להעביר את המסר שעם כל הכבוד ליום זיכרון מלא טקסים בסוף היום יש ניצולי שואה שבמשך כל השנה נשכחים.