שירות message4u הינו שירות מענה אנושי לשיחות נכנסות של מנויי orange. במסגרת השירות, נהנה הלקוח ממוקד אנושי שעונה במקומו באדיבות לשיחות, מקבל עבורו הודעות ושולח אותן אליו באמצעות הודעת SMS, עליה ניתן להשיב ולחייג באופן ישיר לשולח.
עמי שרון 17/01/2010
orange משיקה את שירות message 4u לעסקים הכולל: מענה אנושי לשיחות נכנסות, קבלת הודעות עבור מנוי ה- orange, שליחת הודעת SMS עבור כל שיחה, שליחת מייל יומי עם פירוט ההודעות שהתקבלו במוקד.
שירות message4u הינו שירות מענה אנושי לשיחות נכנסות של מנויי orange. במסגרת השירות, נהנה הלקוח ממוקד אנושי שעונה במקומו באדיבות לשיחות, מקבל עבורו הודעות ושולח אותן אליו באמצעות הודעת SMS, עליה ניתן להשיב ולחייג באופן ישיר לשולח.
גיל רוזנפלד סמנכ"ל חטיבת מכירות אמר כי "מתוך הרצון לספק ללקוחות orange עסקים את מגוון השירותים השימושיים להם בחיי היום יום בעסק, אנו מציעים לבעל העסק העצמאי כלים אפקטיביים המסייעים לו בניהול השוטף. שירות message 4u מהווה פתרון ייחודי לבעיית הזמינות של בעל העסק שנאלץ לבצע מספר תפקידים שונים בעסק (ניהול, פרסום, ניהול פיננסי, תפעול) במקביל להיותו איש המקצוע המרכזי. orange פיתחה את שירות message 4u כדי להעניק ללקוחות orange עסקים כלי מקצועי, כשמטרת העל היא להפוך את היום יום שלו בעסק לאפקטיבי ורווחי יותר, מבלי לפספס אפילו לקוח אחד".
ניתן להצטרף לשירות דרך נציגי מוקד השירות העסקי ב-orange.
התשלום לשירות דמי מנוי חודשיים בסך 9.90 ₪ ו- 0.99 ₪ עבור כל הודעה שנלקחה על ידי מוקדן ונשלחה למנוי כ-SMS.