הזמנת קייטרינג בשרי – איך בוחרים תפריט?

ישראלים אוהבים בשר ולכן קייטרינג בשרי הוא הבחירה המועדפת עבור אירועים כאן בארץ. בין אם זו חגיגת חתונה, בר מצווה או אפילו יום הולדת שנחגג בקרב בני המשפחה, כדאי לבחור בארוחה בשרית.

עמי שרון 03/10/2019

ישראלים אוהבים בשר ולכן קייטרינג בשרי הוא הבחירה המועדפת עבור אירועים כאן בארץ. בין אם זו חגיגת חתונה, בר מצווה או אפילו יום הולדת שנחגג בקרב בני המשפחה, כדאי לבחור בארוחה בשרית. האורחים בדרך כלל מעדיפים את המנות המורכבות יותר כאשר הם מגיעים לאירוע ועבור צמחונים וטבעונים ניתן להתאים מנות ייחודיות נוספות. הזמנת קייטרינג לאירועים גם אם הוא בשרי, יכולה לכלול שפע של קינוחי פרווה טעימים וערבים לחיך, אשר ישאירו זיכרון מתוק.

קייטרינג בשרי הוא הפופולרי ביותר בישראל

בחירה בקייטרינג המבוסס על בשר היא כמעט מתבקשת עבור אירועים שונים, מכל סוג שהוא. בדרך כלל ובמיוחד בישראל, אנשים המגיעים מרחוק עבור השתתפות באירוע משפחתי או של חברים, ישמחו לדעת כי בחגיגה עצמה מחכה להם סטייק איכותי, או עוף. בחירה של קייטרינג בשרי חייבת להישען על הרמה של חומרי הגלם – בבשר זה חשוב במיוחד. כאשר אתם מזמינים את המנות המיועדות לאירוע שלכם, חשוב לבדוק היטב את האופן שבו הבשר נשמר ומבושל, בכדי להבין עד כמה חברת הקייטרינג מקפידה על הניקיון והטריות של המוצרים שבהם היא משתמשת.

מה חשוב לבדוק לפני האירוע

- פרסומת -

ראשית כל, עוד לפני שתבדקו את נושא האוכל, שימו לב כי חברת הקייטרינג לאירוע שאותה אתם עומדים לשכור – אכן מנוסה בהגשת מנות לשמחות שיש בהן הרבה משתתפים. לקיחת הפיקוד על הבשרים ותפעול הברביקיו עצמו, הן משימות מורכבות מאוד המיועדות למקצוענים בלבד. הזמנת קייטרינג בשרי לאירועים צריכה להקל עליכם, לא להפריע לכם, לכן שימו לב לחביבותם של האנשים שעובדים בחברה כבר בשלב ההתקשרות הראשונית. בדקו באילו מקומות החברה עבדה ועבור מי ונסו לקבל המלצות וחוות דעת. אל תחששו לשאול כל שאלה – אפילו שאלות כמו "איזו מנה הכי פחות פופולרית אצלכם". דווקא מאנשים שעובדים במקצוע הזה, תוכלו לשמוע באשר לכיבוד ש"נחטף" לעומת המנות שתמיד נשארות בצלחת – וכך להרכיב את התפריט המוצלח ביותר עבור האירוע שלכם.

שימו דגש גם על הסלטים והתוספות

לעיתים בהזמנת קייטרינג בשרי, המנות הראשונות וגם הסלטים קצת "נשארים מאחור" וזה לא צריך להיות כך. המנות הקלילות והפותחות של האירוע, צריכות להיות מוקפדות בכל המובנים:

1. בוויזואליות – מנות של תחילת אירוע צריכות לבשר את העומד להתרחש מבחינה קולינרית בהמשך. כאשר המנה הראשונה מוגשת יפה, היא משדרת יוקרה ואיכות.

2. בשימוש בחומרי הגלם – כאשר האוכל טרי, זה מורגש. גם כשמדובר במנות ראשונות ובסלטים, ניתן להרגיש בקלות האם הירקות נחתכו זה עתה או לפני יומיים.

3. בשפע – אסור שיהיה חסר אוכל במהלך האירוע. נסו לבחון את חברת הקייטרינג באירועים אחרים אם ניתן ושימו לב האם כל עמדות הסלטים מתחדשות.

לבחור חברה שאחראית על הכיבוד זו לא משימה פשוטה, אך אם תעשו את הבחירה הנכונה – יהיה לכם אירוע מוצלח, כזה שידברו עליו ועל האוכל שהוגש בו גם אחר כך.