הנתונים מעידים על פתיחה חזקה ליום המבצעים הגדול. בין השעות 8:00 ל-11:00 הבוקר (29 בנובמבר 2024), נרשמו הוצאות בהיקף של 346.2 מיליון ש״ח – עלייה של קרוב ל-53 מיליון ש״ח לעומת בלאק פריידי 2023, שבו נרשמו באותה השעה הוצאות של 293.6 מיליון ש״ח.
לשם השוואה, בשנת 2022 עמדו ההוצאות בשעות אלו על 286.7 מיליון ש״ח, מה שמדגיש את מגמת הצמיחה המתמשכת בהוצאות הציבור הישראלי במהלך בלאק פריידי.
הדקה העמוסה ביותר
השיא נרשם בדקה אחת בלבד – בשעה 10:56, שבה התבצעו עסקאות בסכום כולל של 2.86 מיליון ש״ח, עם למעלה מ-14,500 עסקאות.
הישראלים מנצלים את המבצעים
בכל שנה, בלאק פריידי ממשיך למצב את עצמו כיום קניות משמעותי עבור הצרכנים הישראלים, עם מבצעים אטרקטיביים הן ברשת והן בחנויות הפיזיות. העלייה השנה בהוצאות יכולה להעיד על חזרה מסוימת לשגרה כלכלית לצד אימוץ רחב יותר של קניות מקוונות.
חברת שב״א, המנהלת את נתוני מערכת התשלומים הלאומית, צופה כי היקף ההוצאות ימשיך לטפס לאורך היום, עם שיאים נוספים בשעות הצהריים והערב. יום הקניות הבינלאומי מבטיח לעמוד בציפיות, ולשבור שיאים חדשים גם השנה.