"אתה לא לבד": משפחתו של החטוף אבינתן אור העבירה לו מסר

משפחתו של החטוף אבינתן אור קיימה אירוע שירת המונים לתמיכה בשחרורם של החטופים ולהוקרת הלוחמים על מאמציהם הרבים

מאות משתתפים, ביניהם משפחות חטופים, חיילים בעבר ובהווה, התכנסו במוזיאון תל אביב לאירוע שירת המונים מיוחד שארגנו חבריו ומשפחתו של החטוף אבינתן אור לתמיכה בשחרורם של החטופים וכאות הערכה לחיילי צה"ל הנלחמים בעוז לשחרורם.

האירוע, שנערך תחת הכותרת "שרים תקווה", היה מחווה של תמיכה ותקווה לשחרורם המהיר של החטופים בעזה.

באירוע הודו בני משפחת אור לחיילים, ללוחמי המילואים ובני משפחותיהם על מסירותם למען החזרת החטופים. האירוע התמקד בשירת המונים לשירו של אביב בכר "אתה לא לבד", שהגיע אף הוא לאירוע לבקשת המשפחה והחברים.

את האירוע הפיק דניאל יהודה, והנחתה אשת התקשורת שרה ב"ק. את החלק המוזיקלי של הערב עיבד מנצח אנסמבל לוד, אביהו יצחק קפש.

אבינתן אור. צילום: באדיבות המשפחה
- פרסומת -

בערב השתתפו בני משפחת אור, בוגרי בני עקיבא סניף מרכז, פצועי צה"ל, חיילים משוחררים ומשרתים, לצד הציבור הרחב שהגיע להביע תמיכה ואחדות. חברת אנבידיה, בה עבד אבינתן, תרמה רבות לקיומו של האירוע.

במהלך הערב, נשאו דברים בני משפחתו של אבינתן אור, שעדיין חטוף בעזה.

גליה דקל, אחותו של אבינתן אור שיתפה כי: "הערב הזה סימל עבורנו את הכוח של האחדות והתקווה. אנו מודים לכל מי שממשיך לתמוך ולהיאבק למען שחרורו של אבינתן ולמען שחרור כל החטופים." בנוסף, בני משפחתו של אבינתן הביעו את תקוותם לשובו המהיר ולשחרורם של כל החטופים.

מארגני האירוע מסביבתה הקרובה של משפחת אור מסרו: "במשך למעלה משנה משפחת אור מתמודדת עם אירוע מורכב וקשה ועדיין בוחרת בתקווה. תפקידנו הוא להחזיק את התקווה הזו בחיים, כיוון שהיא הדבר היחיד שניתן להיאחז בו בימים כאלה. כולנו מתפללים לחזרתו המהירה של אבינתן יחד עם כל החטופים הביתה".