האלוף הסרוג: דדו בר כליפא מונה לראש אגף כוח האדם בצה"ל

ראש אגף כוח אדם הנכנס, אלוף דדו בר כליפא. צילום: דובר צה"ל

בטקס מרגש שנערך היום (שלישי) במחנה "רבין" בתל אביב, קיבל תת-אלוף דדו בר כליפא את דרגות האלוף, ועתיד להיכנס לתפקידו החדש כראש אגף כוח האדם בצה"ל. הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ושר הביטחון יואב גלנט, ובהשתתפות חברי פורום מטכ"ל, מפקדים ומשפחות.

במהלך הטקס, שר הביטחון גלנט שיבח את דדו בר כליפא על הובלת כוחות צה"ל בלחימה בעזה ובצפון, תוך הדגשה על כישוריו הצבאיים ונחישותו. "דדו הוא מפקד אוגדה מצטיין שהוביל את לוחמיו בהצטיינות, ואין ספק שהוא ראוי לתפקיד החדש," אמר גלנט.

הרמטכ"ל הלוי הוסיף ואמר כי לדדו ניצבת משימה אדירה בחיזוק כוח האדם בצה"ל ובבניית הצבא לקראת אתגרי העתיד. "הכוח שלנו הוא באיכות האנשים, ואתה, דדו, תוביל את המשימה להבאת האנשים הטובים ביותר לצה"ל," אמר הלוי בטקס.

טקס הענקת דרגות
טקס הענקת הדרגות. צילום: דובר צה"ל

במהלך דבריו, אלוף דדו בר כליפא הודה על האמון שניתן בו והדגיש את חשיבות המעמד: "אני נכנס לתפקיד ביראה ובהתרגשות, ומוכן לקחת על עצמי את המשימה הנעלה של בניית הצבא לאתגרים הבאים. זוהי שעתה הגדולה של אומה הנאבקת על חירותה, ואני מוכן לפעול, ללמוד ולשפר."

- פרסומת -

המינוי של דדו בר כליפא כראש אגף כוח האדם מציב אותו באחד התפקידים המרכזיים והחשובים בצה"ל, שבו יהיה אחראי על גיוס, שימור ופיתוח החיילים, המפקדים והלוחמים של צבא ההגנה לישראל.