לא משנה אם יש לכם עסק קטן או גדול, או איפשהו בין לבין, אם אתם מסתמכים על תעבורה באתר האינטרנט שלכם למכירה או לשיווק, אתם צריכים לשלוט במיטוב למנועי חיפוש, תחום שנקרא קידום אתרים מקצועי (SEO).
תוכן שיווקי 20/05/2020
אם אין לכם הבנה בתחום, חשוב שיהיה לצידכם מומחה בתחום, שיידע להוביל את האתר שלכם לדירוגים גבוהים בגוגל, באמצעות הכלים הנכונים והשיטות המתאימות.
תחומי ההתמחות של מומחה קידום אתרים מקצועי כוללים כתיבה מחדש של תגי כותרת ה-HTML של האתר שלכם, לתיקון בעיות מבניות שמונעות מהבוטים של הגוגל לסרוק את האתר שלכם ולאפשר לכם להשיג קישורים איכותיים מאתרי אינטרנט חיצוניים רלוונטיים. יש לכם אתר אינטרנט מופלא עם שפע גימיקים מהבהבים? נהדר!
אבל אם האתר שלכם אינו מושך מבקרים ממוקדים באופן עקבי, ואינו ממיר אותם ללקוחות, הוא לא עושה את העבודה שלו – מה שעלול להשפיע באופן שלילי על ההכנסות.
זה הזמן לשכור מומחה קידום אתרים מקצועי, כיועץ מוסמך ומיומן שיסקור את האתר שלכם; ישאל על היעדים העסקיים שלכם והמבקרים שאתם רוצים שיגיעו לאתר שלכם; ויזהה אסטרטגיות לשיפור תצוגת עמודי האתר שלכם ודירוג טוב יותר בגוגל.
אז הנה ארבעה טיפים שיעזרו לכם למצוא את איש המקצוע המתאים בתחום קידום אתרים מקצועי:
1. שנות ניסיון בתחום קידום אתרים מקצועי
כל אחד יכול להקים 'סוכנות קידום אתרים' בן לילה ולקרוא לעצמו מומחה קידום אתרים מקצועי, אבל זה לא אומר שהוא יודע מה הוא עושה. יש מאות פרטים קטנים שנכנסים לתמונה הגדולה יותר של קידום אתרים, וזה לוקח שנים רבות של הבנה מעמיקה במה שעובד ומה לא באמת עושה עבודה טובה.
כל אתר אינטרנט זקוק לטקטיקות שונות של קידום אתרים מקצועי כדי להצליח. מומחה קידום אתרים, שיש לו ניסיון רב שנים, יודע להתבונן על כל אתר אינטרנט ולדעת מה בדיוק צריך לעשות על מנת להשיג יותר תנועה בגוגל, בעוד שאדם חדש בתחום ינסה את אותם הצעדים אבל ישיג רק השפעה מוגבלת, אם בכלל.
2. הבנה בשלושת הרמות של קידום אתרים מקצועי
אופטימיזציה למנועי חיפוש כוללת שלוש שכבות:
ההיבט הטכני. מבנה אתר שיכול לקבוע עד כמה קל או קשה לגוגל לסרוק ולאנדקס את התוכן שלכם.
אופטימיזציה לדף. שימוש באלמנטים כמו מילות מפתח ותגי HTML בשיטות שמסייעות להגדלת התנועה מהגוגל לאתר שלכם.
מיטוב מחוץ לאתר. כמו למשל בניית קישורים.
אתם לא רוצים קידום אתרים חד ממדי. אתם זקוקים לאיש מקצוע שישיג את יעדי הקידום מכל שלושת הזוויות על מנת למקסם את ההצלחה. אם הגוגל אינו מסוגל לגשת לכל התוכן באתר, או שתוכן כלשהו קבוע בצורה עמוקה מדי באתר, אז כל מה שיתבצע באתר יהיה חסר תועלת מבחינת הצלחת הקידום.
3. מה שאומר שאתם זקוקים לאיש מקצוע שיודע לזהות בעיות ולנסח פתרונות
יועץ קידום אתרים מקצועי צריך להבין את כל המגבלות והנושאים הטכניים שיש באתר, ולהיות מסוגל לנסח את הבעיות במונחים שיאפשרו למפתחי אתר האינטרנט שלכם לפתור אותן, כך שניתן יהיה להפחית את הבעיות.
4. תיעוד מוכח של הצלחה בקידום אתרים מקצועי
קל לדבר על משחק טוב של קידום אתרים מקצועי, כי יש טונות של פוסטים ותכנים שמתארים טקטיקות שונות שניתן להשתמש בהן לקידום אתרים. אבל זה דבר אחר לגמרי לתת שירות מצוין לשורה של לקוחות מאושרים.
מי שמחפש לשכור יועץ קידום אתרים מקצועי, בהחלט צריך לבדוק לפחות שלוש הפניות עדכניות, על מנת להבין איך היועץ עזר להם להצליח.