אפשר לקבוע פגישה אוטומטית עם כמה אפליקציות תזמון. אפליקציות תזמון הן תוכנות המאפשרות לך לקבוע באופן אוטומטי פגישות ואירועים. חלק מכלי התזמון הם בחינם בעוד שאחרים גובים דמי מנוי. בעזרת הכלים הללו תוכלו לקבוע תור מראש, לשנות אותה בכל עת או לבטל אותה לפני שזה יקרה.
לחלק מאפליקציות תזמון יש גם תכונות אחרות כגון תזכורות והערות עבור האדם בצד השני של השיחה.
תזמון היא בעיה שיש לאנשים רבים. זה יכול להיות קשה לקבוע פגישות או אפילו סתם למצוא את הזמן לקבוע אותן. תזמון הוא גם חלק גדול מהעסק, ולכן חשוב למצוא דרך לעסקים לבצע אוטומציה של התהליך.
תזמון יכול להיעשות באופן ידני, אבל זה קשה וגוזל זמן. זה יכול להיות אוטומטי עם עוזר תזמון AI שיעזור לתזמן את הפגישות שלך באופן אוטומטי בהתאם להעדפות ולזמינות שלך.
ישנם הרבה כלי תזמון זמינים בשוק. חלק מהכלים הללו יכולים לקבוע פגישות באופן אוטומטי, אך הם דורשים הרבה זמן ומאמץ.
לא קל למצוא כלי תזמון המסוגל להפוך את תהליך קביעת התור לאוטומטי. עם זאת, ניתן לקבוע תור באופן אוטומטי עם מעט עבודה ומסירות.
השאלה שצריך לענות עליה לפני קביעת תור אוטומטית היא האם יש לך מספיק זמן לאוטומציה או לא.
כיצד לקבוע תור ללקוח ביומן בצורה אוטומטית?
הצעד הראשון הוא להבין את צרכי הלקוח והעדפותיו. ניתן לעשות זאת באמצעות תוכנת תזמון.
השלב הבא הוא יצירת לוח זמנים. אתה יכול להשתמש באפליקציה כמו Zapier או IFTTT כדי להפוך את לוח הזמנים שלך לאוטומטי. עם אפליקציות אלה, אתה יכול ליצור משימה חדשה עבור כל יום בשבוע ולהוסיף אותה ליומן שלך. או להפוך אותו לאוטומטי באמצעות הטלפון שלך. לדוגמה, אתה יכול ליצור משימה חדשה ביומן שלך בכל יום בשבוע שאומרת "בדוק טוויטר לאזכורים" ולהוסיף אותה לרשימת המשימות שלך. אם יש לך מתכון IFTTT שהוגדר בו מתפרסם ציוץ שמזכיר אותך (למשל, "היי קוראים לי כשאתה מחובר") וכאשר אתה פותח את הציוץ הוא יופיע כמשימה בלוח השנה שלך. השלב האחרון הוא לשים את התזכורות בטלפון שלך. אם אתה רוצה להפעיל התראות עבור כל האזכורים של הידית שלך, היכנס להגדרות טוויטר ושנה אותה מ"ללא התראות" ל"בסיסי". לאזכורים אחרים, הגדר אותם ב אפליקציה כמו IFTTT למשימה מסוימת. השלב הבא הוא יצירת לוח זמנים. אתה יכול להשתמש באפליקציה כמו Zapier או IFTTT כדי להפוך את לוח הזמנים שלך לאוטומטי. עם אפליקציות אלה, תוכל ליצור משימה חדשה עבור כל יום בשבוע ולהוסיף אותה ליומן שלך. או להפוך אותו לאוטומטי באמצעות הטלפון שלך. לדוגמה, אתה יכול ליצור משימה חדשה ביומן שלך בכל יום בשבוע שאומרת "בדוק טוויטר לאזכורים" והוסף אותה לרשימת המטלות שלך. אם יש לך מתכון IFTTT שהוגדר בו יפורסם ציוץ שיזכיר לך (למשל, "היי תתקשר אליי כשאתה מחובר") וכשתפתח את הציוץ הוא יופיע כמשימה ב רשימת המטלות שלך.
לבסוף, עליך להגדיר את תוכנת האוטומציה שלך כגון Zapier או IFTTT עם המשימה על מנת שהיא תעבוד אוטומטית . אלו הם הצעדים שאתה צריך לנקוט.
קביעת פגישות עם לקוחות יכולה להיות משימה מייגעת עבור איש מכירות. עם זאת, בעזרת כלי אוטומציה, ניתן לעשות זאת תוך דקות. . אנשי המכירות עדיין יהיו עסוקים, אבל עם משימות חשובות יותר. אנשי מכירות עשויים להתמקד יותר בפעילויות הקריטיות של הלקוחות שלהם ופחות במשימות אדמיניסטרטיביות שגוזלות זמן. למעשה, כלי אוטומציה הוכחו כמגדילים את הפרודוקטיביות בשיעור של עד 15%.
אוטומציה של תהליך התזמון תגדיל את הפרודוקטיביות ותפחית את הסיכויים לטעות אנוש. זה נכון במיוחד עבור חברות שיש להן מספר אנשי מכירות שמבצעים פגישות גב אל גב.
קביעת פגישה ללקוח אינה משימה קלה. זה דורש זמן, מאמץ ודיוק.
אחת הדרכים להפוך תהליך זה לאוטומטי היא באמצעות כלי תזמון בינה מלאכותית. הכלי יכול לתזמן עבורך את פגישות הלקוחות באופן אוטומטי ולשלוח הודעות לחברי הצוות שלך כאשר הם צריכים לטפל בשלב הבא.