שני ההרוגים במתקפת הטילים היום על קריית שמונה: רויטל יהוד ודביר שרביט ז"ל

השניים, שגרו בקריית שמונה בשנתיים האחרונות יחד עם שלושת כלביהם, נהרגו לאחר שטיל פגע בסמוך אליהם. רויטל, שהחלימה ממחלת הסרטן לפני כשנתיים, החליטה להישאר בעיר למרות אזהרות בני משפחתה.

צילומים: באדיבות המשפחות

שני ההרוגים במתקפת הטילים על קריית שמונה הם רויטל יהוד בת ה-45 ובן זוגה דביר שרביט בן ה-43. השניים התגוררו בעיר בשנתיים האחרונות. רויטל, שהחלימה לפני כשנתיים ממחלת הסרטן, החליטה לעבור מאילת לקריית שמונה בעקבות דביר, שהחל לעבוד כקונדיטור בגליל. בצל התגברות הירי הרקטי מלבנון אל עבר קרית שמונה, במהלך החודשים האחרונים, ניסו בני משפחתה של רויטל לשכנע אותה לעזוב את העיר בשל האיומים הביטחוניים ולעבור לבאר שבע, אך הזוג בחר להישאר בעיר יחד עם שלושת כלביהם, שנהרגו גם הם מהפגיעה הישירה של הטיל.

בני משפחותיהם מבכים את לכתם של רויטל ודביר. אחותה של רויטל סיפרה: "הלב שלנו שבור. לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אשה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש תשרי ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק ורויטל הייתה צדיקה." מאיר (מיקו) בן שטרית, בן משפחתו של דביר, הוסיף: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק. אדם שאוהב לעזור ואוהב צדק. אנחנו מרגישים בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו."

רויטל תיטמן בבית העלמין בבאר שבע ודביר יובא למנוחות בבית העלמין בקריית ארבע. הודעה על מועדי הלוויות תצא בהמשך.

- פרסומת -