חברת החשמל מציגה פתרון חדשני ללקוחותיה ומציעה אפשרות להשתמש במונה חכם המאפשר ללקוח יותר שליטה על הוצאות החשמל שלו ומאפשר לחייבים/למתקשים/לשוכרים/לסטודנטים ועוד לשלם בנוחות את חשבון החשמל. התמוטטות הכלכלה בעולם, שהגיעה גם לישראל, מגבירה את הצורך בפתרונות מסוג זה.
ליטל דרור 17/12/2008
חברת החשמל מציעה ללקוחותיה את האפשרות להשתמש במונה חכם לתשלום מראש. בשיטה זו, הלקוח מקציב לעצמו מראש סכום כסף מסוים, לשימוש בחשמל, או במילים אחרות: הוא קונה כמות חשמל לשימושו בהתאם ליכולתו.
הטענת המונה בסכום הרצוי ללקוח מתבצעת בסניפי הדואר, במינימרקטים או במשרדי החברה, אם במזומן ואם באמצעות כרטיס האשראי במוקד הטלפוני של חברת החשמל 103. חברת החשמל מנהלת בימים אלה מגעים עם חברת פז על האפשרות להטעין את המונה גם בחנויות הנוחות YELLOW.