אחרי שכבשה רשת נעלי SCOOP, את המגזר הערבי ופתחה 22 סניפים בישובים ומרכזי מסחר ייעודיים לקהל זה, החליטה החברה להעמיק את פעילותה גם במגזר הדתי/ חרדי. בימים אלה משיקה רשת SCOOP קולקציה ייעודית לקהל הדתי, הכוללת מגוון רחב של פריטים לנשים, המותאמת לצרכיהן: עשרות דגמים של נעלי נוחות, סניקרס, נעלים לאירועים, נעלי ספורט, נעלי עקב "צנועים" ונעלי כלות.
לרגל ההשקה תצא רשת SCOOP במהלך החודש הקרוב בקמפיין רחב למגזר הדתי, בהשקעה הנאמדת ב-700 אלף ₪. הקמפיין נערך ע"י בתל-אל פרנקו, ויכלול פעילות בדיגיטל, שלטי חוצות בדגש על ערים דתיות כמו בני ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, ביתר עלית וכן פרסום בנקודות המכירה.
בין הפריטים למגזר הדתי ניתן למצוא: סניקרס סוליית טרקטור – נוח ומתאים ליום יום עם חצאיות ושמלות, נעלי "עקב נמוך" – לאירועים, שבתות, ליציאה בערב, מגיע במגוון רחב של צבעי פסטל רגועים, כפכפים שטוחים עם סוליוית נוחות- כפכפים "סגורים" יחסית, בעיטורי בנדנה, חרוזים או פלטפורמה אספדריל גבוהה, נעלי כלות – מגוון עשיר של נעלי עקב קלאסיות ואלגנטיות בגווני לבן ושמנת לצד נעלי כלות בצבעים מטאליים כמו: כסף וזהב, נעלי בלרינה ומוקסין- מתאים לשילוב עם גרביון דק, סנדלי רצועות פלטפורמה במראה מגושם- נוח ליום יום ומשלב מראה אופנתי, מתוחכם, צעיר ועדכני. מגוון רחב של נעלי ספורט – קלות, נוחות, במגוון רחב של צבעים משחור/לבן הקלאסי ועד צבעיים אופנתיים: צהוב, תכלת, ורוד, כתום ועוד.
לצד קולקציית הנעלים מציעה הרשת מגוון רחב של אביזרי אופנה במחירים לכל כיס, לדוגמא: משקפי שמש ב-49.90 שח לכל הקולקציה, תיקים אופנתיים החל מ-29.90 ש"ח, מזוודות החל מ-99.90 ש"ח, ארנקים החל מ- 4.90 שח, נעלי בית החל מ-29.90 שח, מחזיקי מפתחות החל מ-9.90 שח, גרביים החל מ-4.90 שח, תיקי רחצה החל מ–19.90 שח ועוד.
מחירי הפריטים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס, כיאה לרשת סקופ ולצביון החברה שדוגלת במחירי דיסקאונט. לדוגמא: סניקרס החל מ: 69.90 ₪, נעלי עקב החל מ: 79.90 ₪, כפכפים החל מ 79.90 ₪, נעלי כלות החל מ – 119 ₪, נעלי בובה ובלרינה החל מ 39.90 ₪, מוקסינים החל מ 49.90 ועוד.
לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP: "אנו מזהים מהפכה בענף האופנה במגזר הדתי, הפאשיסטיות הדתיות חוברות לטרנדים באמצעות אינסטגרם והרשתות החברתיות וזיהינו פוטנציאל משמעותי. על כן החלטנו להשקיע ובעזרת צוות של 8 עובדים פועלים במשך חמשת החודשים האחרונים לפתח קולקציה חדשה ולעשות התאמות נכונות לאופי החברה. לדוגמא: נעלים התואמות לשמלות וחצאיות באורכים שונים".
עוד מוסיף אינסאז: "הלקוחה מהמגזר הדתי מודעת מאוד לאופנה אך יחד עם זאת מחפשת מחיר אטרקטיבי, מאחר ומדובר בדר"כ במשפחות גדולות, מרובות ילדים, הן קונות יותר מהצרכנית "החילונית" ומשקיעות יותר כי יש להן יותר אירועים, שבתות, חתונות, בר מצוות וגם רוכשות לפני החגים".
לדבריו, "בערים בהן יש ריכוז גבוהה של אוכלוסייה ממגזר הדתי כמו: ירושלים, בני ברק, בית שמש וכו, סניפי רשת SCOOP יחזיקו את הקולקציה הייעודית וכן הפרסום במקום יהיה צנוע ומותאם".