מה שגרת הטיפוח שלי? אלו המוצרים שניסיתי בפעם הראשונה והפתיעו אותי שאתן חייבות לנסות גם

כפות רגליים. המחשה. צילום: freepik

כולנו מכירות את התחושה הזו: עומדות מול מדף המוצרים בסופרפארם, מתלבטות בין מיליון אפשרויות להחיות את כפות הרגליים, לשמור על השפתיים ולשדרג את מערכת העיכול. אז קיבלתי לידיי כמה מוצרים של חברת "אלטמן" שנראו כמו משהו שאוכל לכתוב עליו כמה מילים – והופתעתי לגלות, הם לגמרי גיבורי העל של שגרת הטיפוח היומית שלי.

פלקסיטול משחה לכף הרגל – מתקדמות לרמה הבאה

אם גם את סובלת מעור יבש וסדוק בכפות הרגליים, הפלקסיטול הזו היא לא פחות מהמשיח שהגיע כדי לרפא את פצעי העקב שלך. הנוסחה מכילה 25% אוריאה, שהופכת את המשחה למרוכזת ויעילה בצורה יוצאת דופן. ומה עם סינטיפדה – צמח אוסטרלי ייחודי – שהוא כנראה הסוד מאחורי ההרגשה המיידית של רכות ומשי בעור. הדבר המגניב הוא שהמשחה נספגת במהירות, כך שאין צורך ללכת כל היום כמו ברווז בגלל תחושת שמנוניות. כמה כיף לגלות שמצאתי משהו שגם מרפא וגם נוח לשימוש!

פלקסיטול לשפתיים + SPF 50 – כי שפתיים יבשות זו לא אופציה

בין כל תכשירי הלחות לשפתיים, הפלקסיטול הזה הוא בהחלט פצצה. ראשית, מי לא אוהבת לחות שמרגישה נעימה על השפתיים? ושנית, הוא נותן גם את ההגנה המושלמת מפני השמש, עם SPF 50+. עכשיו את יכולה להיות בטוחה שהשפתיים שלך מוגנות מקרני UVA/UVB. השילוב הזה של לחות והגנה הוא בול מה שהייתי צריכה, בייחוד עכשיו כשקיץ כאן במלוא עוצמתו. זו בהחלט בחירה מושלמת לכל מי שרוצה לשמור על השפתיים שלה רכות ובריאות לאורך זמן.

פרוביוטיק Intense – כי גם למערכת העיכול מגיע פינוק

אני לא יודעת מה איתכן, אבל כשהמערכת העיכול שלי מרוצה, כל הגוף שלי מרוצה. כאן נכנס לתמונה פרוביוטיק Intense – והוא עושה את זה כמו שצריך. עם פורמולה HOWARU® restore המכילה 25 מיליארד חיידקים טובים (לא צריך לזכור את כל השמות המפוצצים, תאמינו לי שזה עובד), את יכולה להיות בטוחה שמערכת העיכול שלך מקבלת את כל התמיכה שהיא צריכה. וזה לא רק העניין של הכמות – יש כאן גם טכנולוגיית Bio Protector ששומרת על היציבות של החיידקים ומביאה אותם למקום בו הם באמת צריכים להיות – המעי שלנו.

- פרסומת -

בשורה התחתונה, פרוביוטיק Intense נותן לך תחושה של איכות וביטחון, וזה כל מה שאת מחפשת כשאת בוחרת מוצר פרוביוטי מתקדם.

סיכום: הפלקסיטול והפרוביוטיק החדשים – הלהיטים שלי לשנה הקרובה

הפלקסיטול לכף הרגל והלשפתיים, יחד עם הפרוביוטיק Intense, הם תוספות ששווה להכניס לשגרת היום שלך. בין אם מדובר בטיפוח כפות הרגליים, שמירה על שפתיים רכות ובריאות, או תמיכה במערכת העיכול – המוצרים האלו מצטיינים בכל החזיתות. אז לכו על זה, כי כשמדובר בבריאות וביופי – אין מקום לפשרות.