אירוח כפרי בצפון בקשת יהונתן – נופש מושלם ברמת הגולן

צילום: קשת יהונתן

מתכננים נופש משפחתי ברמת הגולן? מחפשים אירוח כפרי שקט ומותאם לשבת? הכתבה הזאת בשבילכם

רמת הגולן מציעה שפע של אטרקציות, טיולים בטבע, נופים עוצרי נשימה ואוכל טוב. עבור מי שמחפש אירוח כפרי בצפון באווירה שלווה, קשת יהונתן הוא מתחם אירוח בגולן הממוקם בלב ישוב קשת, במרכז רמת הגולן. המיקום המאפשר הגעה נוחה לכל חלקי האזור – הכנרת, החרמון, מסלולי הליכה ואתרים היסטוריים, הופך אותו לנקודת יציאה אידיאלית לטיולים.

אירוח כפרי ברמת הגולן למשפחות וקבוצות

בקשת יהונתן מוצעים מגוון סגנונות אירוח כפרי בצפון המתאימים למשפחות קטנות וגדולות. המקום מציע סוויטות מרווחות לאירוח זוגי עם עד 8 ילדים, וכן מתחם עם 4 חדרי אירוח המותאמים לעד 17 אנשים – פתרון אידיאלי לנופש קבוצתי. נוסף על כך, קיים מתחם קמפינג המיועד למשפחות ולקבוצות, הכולל את כל מה שדרוש לחוויית קמפינג בטבע – מקלחות, שירותים, מטבח משותף ועוד.

צילום: קשת יהונתן

הדרכות ופעילויות בטבע

לקשת יהונתן יש מגוון הצעות בכל הקשור לתכנון טיולים ופעילויות מגוונות באזור. בין האפשרויות ניתן למצוא טיולים מודרכים, סיורים ייחודיים כמו ספארי לילה וסיורי עששיות, ופעילויות מאורגנות נוספות. המקום מציע גם ימי עיון וכנסים בנושאים מגוונים, עם ליווי ותכנון לוגיסטי מלא.

אירוח דתי לשבת

- פרסומת -

אירוח דתי לשבת בקשת יהונתן מותאם באופן מושלם למשפחות דתיות ושומרות מסורת. המקום מציע פנסיון מלא עם אוכל מגוון ועשיר המותאם אישית לטעמכם – והכל כשר למהדרין. במרחק הליכה מהמתחם ישנם בית כנסת, מקווה לנשים ומקווה לגברים. יתרון גדול נוסף של קשת יהונתן הוא שיש המון מה לעשות, גם בשבת. במקומות רבים בארץ מציעים שמירת שבת כהלכתה, אך לא בהכרח מספקים אפשרויות בילוי ואטרקציות נוספות. בקשת יהונתן, תוכלו ליהנות משילוב ייחודי של שמירת השבת עם טיולים בטבע ואטרקציות. בסמוך למתחם האירוח ניתן למצוא מסלולי טיול כמו מאגר קשת, תל תליה, פארק ברוך ועוד. בנוסף, המקום מציע גם שלל הדרכות, סיורים ופעילויות לכל המשפחה, כך שתוכלו לנצל את הטיול שלכם עד תום.

צילום: קשת יהונתן

אטרקציות וטבע ברמת הגולן

בסביבת קשת יהונתן ישנם מסלולי טיול רבים המתאימים לטיולים בשבת או במהלך השבוע. מטיילים יכולים ליהנות מהכנרת, החרמון, ציר המפלים, מפל עיט, נחל זוויתן והיהודייה, לצד אתרים היסטוריים כמו בית הכנסת העתיק של קצרין, מעלה גמלא ובית אלפא. כל אלו ממוקמים במרחק נסיעה קצרה מהמתחם, מה שהופך אותו לנקודת מוצא מושלמת עבור מי שמחפש אירוח בגולן עם נגישות נוחה לטבע ואטרקציות.

אירוח כפרי בצפון בקשת יהונתן מהווה בסיס מצוין לחוויה של אירוח כפרי ברמת הגולן, עם שילוב אידיאלי בין נוחות, טבע ופעילויות למשפחות דתיות ושומרות מסורת. הנוף המרהיב של רמת הגולן והקרבה לאטרקציות רבות הופכים את המקום ליעד נופש מומלץ לכל עונות השנה.