אביו של החטוף: "חייבים לשלוט לחלוטין ברצועת עזה"

בשיחה עם פעילים מצעירי הציונות הדתית קרא צביקה מור שבנו חטוף ברצועת עזה להתיישב בה ביום שאחרי המלחמה: "זאת האדמה שלנו, זה חלק מארץ ישראל".

צילום: דובר צה"ל

התיישבות יהודית ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה: צביקה מור, שבנו חטוף ברצועת עזה כבר מעל 300 ימים, התייחס בשיחה עם צעירי מפלגת הציונות הדתית ליום שאחרי ברצועת עזה, ואמר כי ישראל חייבת לשלוט ברצועת, אשר לדבריו שייכת למדינת ישראל.

בסרטון אמר מור: "ביום שאחרי המלחמה אנחנו צריכים לשלוט לחלוטין ברצועת עזה. רצועת עזה היא שלנו, זאת האדמה שלנו, זה חלק מארץ ישראל, החוף הדרום מערבי של ארץ ישראל ולכן זה חייב להיות אצלנו, ואין שום אפשרות שזה לא יהיה אצלנו".

עוד הוסיף כי "מה שנאמר לאברהם אבינו "לזרעך נתתי את הארץ הזאת" זה חוק במציאות, ככל שנברח מארץ ישראל ארץ ישראל תרדוף אחרינו, ולכן התיקון זה השלום, והוא יהיה רק אם חבל הארץ הזה יהיה בידינו".

לדבריו, ״את מי שצריך לגרש מפה נגרש, ומי שמוכן לקבל אותנו יוכל להישאר בתנאים מסוימים ואני מאחל לעם ישראל שבקרוב מאוד חבל הארץ הזה יחזור אלינו ונברך על ההתיישבות בו".

- פרסומת -

את הדברים אמר מור במסגרת סדרת סרטונים של צעירי הציונות הדתית במסגרתה הם ביקשו ממספר משתתפים בכנס החזון הלאומי להביע את עמדתם בנוגע להתיישבות יהודית ברצועה. בין המשיבים: שפי פז, הדר מילר, דרור קאפח, אמיר אביבי, ברל'ה קרומבי, מיכאל בן ארי ויותם זמרי.