לראשונה בישראל ביוטין בצורת ג'לי בינס

חברת 'אלטמן בריאות' המציעה מגוון רחב של תוספי תזונה במגוון קטגוריות כמו: מולטי ויטמין, הריון, ביוטי פרוביוטיקה, וויטמינים לילדים, כעת משיקה לראשונה בישראל את 'ביוטין ג'לי בינס', תוסף תזונה בצורת סוכריות ג'לי בינס להשלמה תזונתית וטיפוח כללי.

למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה. צילום: freepik

אלטמן בריאות, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, מציעה צרכנים בישראל מגוון רחב של תוספי תזונה בקטגוריות שונות.

אחת המגמות שתפסו תאוצה ברמה הבינלאומית החל משנת 2017, בשוק תוספי התזונה, הוא כניסתם של אפליקציות שימוש חדשות בצורת סוכריות ג'לי.

מדובר בתוספים המספקים גם השלמה תזונתית של רכיבי תזונה וגם מעניקים חוויית שימוש מהנה, נוחה וכיפית.

כעת אלטמן בריאות משיקה לראשונה בישראל תוסף תזונה 'ביוטין ג'לי בינס'.

- פרסומת -

המודעות ל-SELF CARE ולטיפוח מתחזקת עם השנים, ויותר ויותר נשים מחפשות מוצרים חדשניים וכיפים לשימוש לשימור וטיפוח המראה שלהן.

לאטמן בריאות, הידועה כחברה מובילה, חדשנית ומתקדמת, משיקה תוסף תזונה של ביוטין בתצורת ג'לי בינס- רכיב תזונה שחוסר ממנו בגוף עשוי להיות מורגש בבריאות השיער והעור.

ביוטין הנו ויטמין חיוני ממשפחת ויטמיני B, נקרא גם ויטמין B7. אחד הדברים שמייחדים את הביוטין הוא ייצור של החלבונים קרטין וקולגן – שני חלבונים שכיחים ברקמות העור, השיער והציפורניים המשפיעים על בריאותם ועל המראה של הצרכנית.

הכמות המספקת היומית ממזון עומדת על 30 מק"ג (מקורות מזון כמו חלמון ביצה, כבד, סלמון). כאשר השלמה תזונתית היא במינון גבוה של כ-1000 מק"ג ליום.

את המוצר החדש של אלטמן ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. מחיר מומלץ לצרכן 79.90 ש"ח.