חברה קדישא מציגה: מדי הקברן החדשים

במסגרת פאנל השירות בכנס חברות קדישא יציגו לראשונה חברה קדישא חיפה וחברה קדישא כפר סבא מדים חדשים לעוסקים בקבורה. חברה קדישא תל אביב תציג את המשוב המקוון הראשון, בו משפחת הנפטר תתבקש לתת חוות דעת על שירות הקבורה

עמי שרון 11/11/2014

(צילום: אורח)

(צילום: אורח)

dir="rtl">כ-600 אנשי קבורה מישראל ומהעולם צפויים להשתתף בועידה הראשונה לקבורה יהודית. בכנס אשר עתיד להיערך ב-30.11.2014 במרכז אירועים והקונגרסים אווניו שבאיירפורט סיטי, ומאורגן על ידי פורום חברות הקדישא, בשיתוף משרד הדתות, ידונו המשתתפים בנושא השירות של אנשי הקבורה וזאת במטרה לשפר את תדמית חברות הקדישא בישראל.

במסגרת פאנל השירות, יציגו חברות קדישא חיפה וכפר סבא מהלך חדש, במסגרתו עוצבו לראשונה מדים חדשים לכל העוסקים בקבורה. בכוונת הפורום לשכנע גם חברות קדישא אחרות, בכל רחבי הארץ, להכניס לשימוש המדים החדשים שעוצבו במיוחד עבורם, וכוללים חולצה, מכנסים ותג שם.

עקיבא וייץ, מנכ"ל 'חברה קדישא חיפה: "המדים הם חלק ממהפכת השירות שעוברות בימים אלו חברות הקדישא בכל רחבי הארץ. תוך מספר חודשים אני מקווה שכל חברת הקדישא הגדולות יעלו על מדים חדשים".

מוטי אלבוים, מנכ"ל חברה קדישא כפר סבא: "העובדים ייראו טוב יותר עם המדים, אבל יותר חשוב זה שכך נוכל ליידע אנשים למי לפנות בענייני קבורה והאבלים ימנעו ממפגש עם אנשים שאינם עובדי החברה. אני מאמין שזה יניב שירות טוב יותר לציבור".

הבאה בתור להצטרף למהלך היא חברה קדישא תל אביב שאף עתידה לעצב כובע מיוחד שיישא את לוגו חברה קדישא, ושהעובדים יחויבו לחבוש בזמן העבודה. כמו כן חברה קדישא תל אביב צפויה להציג, לראשונה, סקר שביעות רצון שיישלח במייל למשפחות האבלות, ובו הן יתנו משוב על השירות שקיבלו. "חברות הקדישא תמיד נתפסות כחברות לא שירותיות ואנחנו רוצים לשנות זאת. אנחנו רוצים לשמוע ולבדוק מהן הטענות של המשפחות אשר אנחנו פוגשים אותן ברגעים הכי קשים של חייהן, וללמוד מהן כיצד ניתן להשתפר", אומר אברהם מנלה, מנכ"ל חברה קדישא תל אביב. השאלון הינו שאלון מקוון בנושא שביעות רצון ובמסגרתו עונים הנשאלים על שאלות כגון : "היכן אתה מרגיש כי חברה קדישא הייתה צריכה לעשות יותר ולא עשתה?", או "האם קיבלת הסבר או מידע על התשלומים שהמשפחה צריכה לשלם?" וכל זאת מתוך מטרה לייעל את שירותי החברה קדישא בעתיד.