אריזות לעסק - דרך קלה ופשוטה לשדרוג מערך השיווק

כל עסק המעוניין לשרוד, להתפתח ולצמוח בעולם העסקי של ימינו חייב לתחזק מערך שיווק אקטיבי ויעיל, כזה אשר דואג כל הזמן להרחבת מצבת הלקוחות של העסק, לפריצה לשווקים חדשים, למיתוג העסק וכו'. ההכרה בחשיבותו ובנחיצותו של מערך שיווק אפקטיבי לעסק היא כל כך נרחבת בימינו, עד כי קשה למצוא עסקים אשר שורדים ומחזיקים מעמד לאורך שנים, אשר אינם משקיעים משאבים ניכרים ובלתי מבוטלים במערך השיווק והפרסום שלהם.

עמית קליין ו22/10/2018

(צילום: Pixabay)

עלות השיווק בעסק ממוצע כיום נחשבת להוצאה גבוהה אמנם, אך הכרחית מכל נקודת מבט אפשרית. לכן, מחפשים בעלי עסקים, מנהלים ואנשי שיווק אחר דרכים לייעל את מערך השיווק של העסק, בין אם על ידי הורדת עלויות השיווק, העלאת יעילות המערך הקיים או שילוב בין שתי האפשרויות הללו. במקרה של עסקים יצרניים רבים אשר מתמקדים בייצור ושיווק מוצרים (בניגוד לעסקים המבוססים על מתן שירותים, למשל) אחת הדרכים לעשות זאת, דרך אותה מגלים יותר ויותר בעלי עסקים, היא באמצעות אריזות. כיצד יכולה בחירה נבונה של אריזות לעסק לשנות ולשדרג את מערך השיווק של העסק, להפוך אותו ליעיל יותר ולחסוך בהוצאות בסופו של דבר?

מאריזות בסיטונאות ועד קופסאות תכשיטים - אריזות לעסק

בעוד כל עסק חייב להתמקד במאפיינים הייחודיים שלו ולנצל את יתרונו היחסי על מנת להתייעל, במקרה של עסקים יצרניים קיימים יתרונות מסוימים בהקשר השיווקי אותם כדאי לכל בעל עסק לנצל. הדוגמה בה אנו עוסקים כאן, של אריזות לעסק, היא דוגמה מובהקת אותה הפנימו מרבית החברות היצרניות הגדולות. כאשר עסק מסוים מייצר ומשווק לכל רחבי המדינה או העולם אינספור עותקים ממוצר מסוים (או מספר מוצרים), מדובר בהזדמנות פז גם לתרום למערך השיווק והפרסום של העסק.

הצעד הראשון הוא להבין את החשיבות של האריזות בהן נמכרים המוצרים. בניגוד למה שעלולים אנשים רבים לחשוב, במקרה של מוצרים באריזותיהם לא רק התכולה חשובה, אלא גם האריזה החיצונית. זאת הן מטעמים פרקטיים (לדוגמה - האריזה משמשת פעמים רבות להגנה על המוצר) והן מטעמים אסתטיים. אריזה אלגנטית, יפה ומעוצבת יותר משפיעה באופן ברור ומוכח על החלטות הצרכנות של הלקוחות החולפים על פני המדף בחנות או בסופר. לכן, להשקעה מסוימת באריזות המוצר שמייצר אותו עסק נודעת חשיבות משמעותית ביותר בכל הנוגע ליעילותו של מערך השיווק של העסק.


שינוי שניתן לבצע בהוצאה מינימאלית של משאבים

גם בתי עסק אשר עדיין לא ביצעו את המעבר לאריזות מעוצבות ומושקעות למוצריהם, אך מעוניינים לעשות זאת, ישמחו וודאי לגלות כי סוג שינוי זה דורש מעט מאוד משאבים (זמן, כסף וכו') בהשוואה לתועלת המתקבלת ממנו. קופסאות תכשיטים, אריזות צלופן, אריזות למתנות וגם אריזות בסיטונאות מסוגים שונים - את כל אלו ניתן למצוא כיום במגוון צורות, צבעים וגדלים, ולבצע הזמנה ייעודית המותאמת בדיוק לצרכיו של אותו עסק.

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.

Fatal error: Call to undefined function: json_decode() in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 49