פרסום בגוגל - איך לעשות את זה נכון

אחת השאלות שלא מעט אנשים שואלים את עצמם היא, איך פרסום מסוים יכול להצליח בעוד שפרסום אחר. לפעמים זה דבר מאוד בולט, לפעמים קל להסביר למה מסע פרסום אחד מצליח בעוד השני נכשל, אך לפעמים אי אפשר להסביר את זה, בדיוק כמו שזמר לא יכול תמיד להסביר, מדוע שיר אחד הופך להיות להיט, בעוד ששיר אחר שהוא ציפה ממנו להיט גדול, נכשל.

ו06/06/2018

(צילום: Pixabay)

זה נכון לא רק לגבי מסעות פרסום בתקשורת המסורתית אלא בתקשורת הדיגיטלית ובמילים אחרות בגוגל. אנחנו יכולים לראות כיצד בעלי עסקים ובעלי מקצוע שונים בוחרים לעשות מסע פרסום בגוגל, בין אם באופן עצמאי ובין אם דרך חברות שמתמחות בכך, ולא תמיד הפרסום מצליח. לכן עולה שאלה, איך עושים פרסום בגוגל בצורה נכונה.

לפני שאנחנו נסביר איך עושים פרסום בגוגל בצורה נכונה וחסכונית, אנחנו נציין שתי נקודות מהותיות. הראשונה, בשביל שאנחנו נדע שמסע פרסום מצליח, אנחנו צריכים לקבוע יעדים והם צריכים להיות סבירים. מן הסתם, אם אנחנו עסק קטן זה לא יהיה הגיוני שאנחנו נקבע יעד להגיע למיליון לקוחות, אנחנו צריכים להציב יעדים על מנת שנוכל לקבוע מדד להצלחה, אך הוא חייב להיות סביר.

הנקודה השנייה המהותית היא, כמו שציינו אנחנו עושים פרסום בגוגל בצורה נכונה וחסכונית, כלומר לא צריך להשקיע הרבה כסף בשביל להצליח, אנחנו יכולים להשקיע מעט ועדיין להצליח. אך אנחנו צריכים להכיר בכך שסך הכסף שנשקיע, ישפיע גם על היכולות שלנו במסע הפרסום וביכולת שלנו להצליח.

אז כיצד עושים מסע פרסום בגוגל?

יש כמה כללים בסיסיים לפרסום נכון בגוגל. הכלל הראשון הוא, אנחנו חייבים להיות ממוקדים, אנחנו חייבים לדעת למי אנחנו פונים ולפנות אליו. זה נכון בין אם אנחנו פונים בהגדרה למין מסוים, בין אם אנחנו פונים לגיל מסוים, לאנשים מאזור ספציפי ועוד. ככל שנגדיר טוב יותר את קהל היעד שלנו, הסיכוי שלנו למקד את הפרסום ולהצליח הוא גדול יותר.

הכלל השני הוא אנחנו צריכים להיות ברורים ורהוטים. לא רק בשביל שהגולש יוכל לקרוא את המודעה שלנו, להבין אותה, להתרשם שאנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים אלא גם בשביל שהוא ירגיש שזה בדיוק מה שהוא צריך. כל הזמן אנחנו צריכים לחשוב בצורה הזאת, מה הגולש צריך, מה הוא רוצה, מה יכול לעזור לו.

הכלל השלישי, כשאנחנו יוצרים מודעה אנחנו צריכים לחשוב על כל התמונה, לא רק על מה שאנחנו כותבים אלא גם על הקישור אליו אנחנו מפנים את הגולש, לאיזה עמוד אנחנו מבקשים שהוא ייכנס, מה יהיה בו, כיצד הוא יכול לשרת אותו, מה אנחנו מציעים לו. הפרסום הוא חלק אחד מהתהליך, החלק העיקרי הוא שהגולש באמת ירצה לקנות את המוצר או את השירות שלנו.

 

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.

Fatal error: Call to undefined function: json_decode() in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 49