איך לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר?

המשותף לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, הוא הצורך להשקיע חלק מהמשאבים בפרסום, שיווק וקידום של העסק, לשם שמירה על לקוחות מרוצים והזרמת לקוחות חדשים שיגדילו את ההכנסות לעסק ויעודדו אותו להתפתח, להתרחב, ולהציע עוד שירותים. הקצאת המשאבים לטובת קידום מכירות היא זו שמחזיקה את העסק חי, צעיר ובועט; ואשר בלעדיה - העסק עלול לפעול בצורה לא יעילה, ואז תחול ירידה בהכנסות

אביעד ברטוב ו08/03/2018

(צילום: Pixabay)

תפקיד קידום המכירות הוא לתחזק את הלקוחות הקיימים ולשמר את נאמנותם, כמו גם לפתוח אפיקים חדשים להצטרפות לקוחות חדשים לעסק.

בעוד עסקים גדולים יכולים אולי להרשות לעצמם לעסוק ב"ניסוי וטעייה" בנוגע לדרכים היעילות ביותר לקידום העסק - עסקים קטנים ובינוניים, אשר חיים לעיתים על מתח רווחים נמוך יותר וחשוב להם "לקלוע למטרה" בקידום העסק כבר בניסיונות הראשונים - חשוב שיאפיינו את אפיקי השיווק והקידום היעילים ביותר עבורם, שילמדו מניסיונם של עסקים דומים בתחום ושימקדו את מאמצי קידום המכירות בערוצים שעובדים.

מוצרי קידום מכירות כערוץ שיווקי יעיל במיוחד

הידעתם? מחקרים מראים כי מוצרי קידום מכירות מספקים את הערוץ השיווקי היעיל ביותר לאורך זמן, ביחס לעלות. הפקה של מוצר קידום מכירות איכותי, מקורי, מקצועי ויעיל, ומסירתו ללקוחות פוטנציאליים מתאימים - תהווה פתח להתקשרות עסקית עתידית, תשפיע משמעותית על מיתוג העסק והמוניטין שלו, ובנוסף, תשפיע על מוכנותו של מקבל המתנה לפעול כסוכן מטעם הארגון ולהמליץ עליו.

מוצרי קידום מכירות הם גם דרך שיווקית יעילה לשמירה על קשר עסקי חיובי עם לקוחות קיימים של  העסק, והם משפיעים על נאמנות מתמשכת של לקוחות קיימים ועסקאות חוזרות איתם. דרך מוצרי קד"מ איכותיים, הארגון מעניק להם חוויה של תגמול ערכי על נאמנותם והתעניינותם בעסק, במוצר או בשירות המוצע.

כיצד ניתן לבצע מהלך מקורי ויוצא דופן שיקדם את העסק שלכם?

אם בחרתם להפיק מוצרי קד"מ בעזרת בית דפוס - חשוב במיוחד לאפיין, לתכנן, לעצב ולבצע את המוצרים באופן שישרת את המטרות השיווקיות ואת המיתוג של העסק. לפניכם שלושת הטיפים המובילים, לתהליך הפקה של מוצרי קד"מ ש"יעשו את העבודה":

  • אל תוותרו על מוצרי קד"מ רק מפני שהם בנאליים או מוכרים. מוצרי קד"מ "רגילים" כמו מגנט למקרר, מחזיק מפתחות, ספל קפה, עטים ונייר מכתבים עליהם מופיע לוגו העסק ופרטי התקשרות עושים עבודה שלא ניתן להשיג באף אפיק פרסום אחר. זמינות המידע הפרסומי ללקוח מאפשרת לו תקשורת זמינה ומהירה עם העסק - למשך זמן ארוך באופן מפתיע, לעיתים שנים
  • בפיתוח מוצרי קד"מ של העסק, חשוב להקפיד על איכות הביצוע, שתתקשר אצל כל מקבל המוצר לאיכות השירותים והמוצרים בבית העסק המיוצג על ידי המוצר
  • בכל הפקה של מוצר קד"מ, רצוי לתכנן אלמנט מדליק, שונה, יצירתי, לבחור במתנה ממותגת ומקורית, איכותית ומפתיעה, שתבדל אתכם מהמתחרים ותעזור לכם להיחקק בזיכרון. מתנה שכזו אינה חייבת להיות בעלות תקציבית גבוהה. המקוריות שלה, האיכות שלה והיותה שימושית יעשו את העבודה טוב יותר מכל פרסום יקר

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1407742E:SSL routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:tlsv1 alert protocol version in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 47

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_stream_sock_ssl_activate_with_method: SSL handshake/connection failed in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 47

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: Unable to activate SSL mode in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 47

Warning: file_get_contents(http://www.hebcal.com/shabbat/?cfg=json&city=IL-Jerusalem&m=50) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Permission denied in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 47

Fatal error: Call to undefined function: json_decode() in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 49