קייטרינג על האש – מרכיבי המפתח לקייטרינג מוצלח

על האש היא לא רק שיטת צלייה לבשר, אלא גם ובעיקר תרבות אוכל – אחת האהובות והפופולאריות ביותר בישראל. למפגשי על האש ישנו מקום ברור וקבוע במועדים מוגדרים ובראשם יום העצמאות, אבל ריחות בשר נצלה על גריל אפשר להריח בשכונות רבות ברחבי ישראל גם בחגים אחרים, בסופי שבוע ואפילו בימי חול לאורך השבוע. צליית על האש היא צלייה שאפשר למצוא גם בהמון אירועים, אם כי בדרך כלל מדובר בעמדות בודדות בקבלת הפנים שצולות מנות בשר קטנות כמתאבנים לאורחים. קייטרינג על האש לעומת זאת, היא חוויית קייטרינג שכולה על האש מא' ועד ת', כמובן עם כל התוספות, הסלטים והרטבים הנלווים.

אביעד ברטוב 17/01/2018

שום דבר שדומה לחוויית על האש במרפסת הבית

העניין הוא שחוויית על האש באירוע לא יכולה להיות דומה לחוויה שאנו חווים על מרפסת הבית בסוף השבוע או ביום העצמאות. חברה המספקת שירות קייטרינג על האש, חייבת להביא איתה מכלול שלם של יכולות מקצועיות שאת חלקן רבים כלל אינם מכירים. גריל על האש בגודל שיכול לייצר מנות בשר עסיסיות וטעימות לכמויות גדולות של אורחים, מעשנת בשר שמעניקה לבשר טעם שפשוט אי אפשר להשיג בבית פרטי טיפוסי ועוד סט שלם של רטבים, תוספות וסלטים המותאמים באופן ספציפי לסוגי הבשרים ולמנות המוגמרות. כל אלה חייבים להיות חלק מחוויית הקייטרינג שאתם מזמינים כשהפוקוס הוא על שיטת העל האש.

לעולם לא לוותר ולא להתפשר על טריות הבשרים

כמו בכל קייטרינג לאירוע, ובמיוחד כאשר מדובר על קייטרינג על האש, נושא סוג הבשרים ומידת הטריות שלהם הוא נושא קריטי שיכול להשפיע בצורה משמעותית על חוויית הבשר הכוללת ממנה ייהנו האורחים באירוע. פערי הטעמים שניתן לייצר בין מנות שהכנתן מבוססת על בשרים טריים ובין מנות שהכנתן מבוססת על בשרים קפואים או מעט ישנים, הם עצומים. ללא כל ספק, מנות הבשר הטעימות ביותר שאכלתם אי פעם בחייכם, היו מבשר טרי באיכות גבוהה, וללא ספק אחד הגורמים שפוגעים יותר מכל בטעמו של הבשר, ולא משנה באיזה תיבול ובאיזה סגנון או שיטת צלייה משתמשים, הוא חוסר טריות הבשר.

גרילמנים מקצועיים בעמדות הצלייה

- פרסומת -

בנוסף לכך, בהזמנת שירות קייטרינג על האש, עליכם לקחת בחשבון גם את הרמה המקצועית של הצוות המקצועי. האם מדובר בנערי תיכון שאחראים על צליית הבשר, או שמדובר בגרילמן מקצועי שחי את עולם הצלייה ומכיר את כל הסודות הקטנים של יצירת מנות בשר מושלמות? בהתאם לכך, כאשר אתם מזמינים שירות קייטרינג על האש, אתם רוצים לבחון את כל המרכיבים שמהם בנוי השירות, לוודא שלאירוע מגיע צוות מקצועי של גרילמנים, שהם מגיעים עם ציוד מקצועי המותאם לסוג האירוע ולגודלו ושמובטח לחלוטין שימוש בבשר טרי באיכות גבוהה בלבד. כמו כן, כדאי מאוד לשים לב לעניין הכשרות שללא ספק יהווה עניין קריטי עבור חלק ניכר מהאורחים שלכם באירוע.