תלונות צרכנים נגד אופטיקה הלפרין

מדור צרכנות חדש בתרבוש יטפל בתלונות צרכנים:פותחת את המדור חברת האופטיקה הגדולה בישראל אשר נחשבת לזולה מאוד, אך על פי התלונות יש לכך מחיר. בקבוצת פייסבוק שהוקמה לאחרונה וקוראת לחרם צרכנים על הרשת מתלוננים על שירות לקוי, זמני המתנה ארוכים, וחוסר תקשורת בין עובדי החברה.תגובת החברה:''תקלות בודדות לא מצביעות על מגמה''.

חגי אורן ו09/07/2015

הלפרין.תקלות בודדות? (צילום: חגי אורן)

חברת אופטיקה הלפרין היא בעצם ה"רמי לוי" של העיניים. תמיד יש ברשת מבצעים, הנחות, וכמובן, תפיסת עולם (לפחות שיווקית), ש"משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי". אז מדוע עולות כ"כ הרבה תלונות על רשת האופטיקה הגדולה בישראל? בייחוד על בעיות שירות והנפקה מוצרים שהוזמנו.

עניין פשוט, של הזמנת עדשות חודשיות, שהרשת מתחייבת להנפקתן תוך שבועיים, הסתבך והגיע להמתנה של מעל שלושה חודשים. ירדן פלג, תושבת רעננה, פנתה לסניף אחוזה בעיר, הזמינה את העדשות הרגילות שבהן היא משתמשת באופן קבוע, והמתינה. בחלוף שלושה שבועות, משלא התקשרו אליה מהחנות, הגיעה אליהם לברר על ההזמנה. מנהלת החנות אמרה כי "נעשתה טעות, ותוך שבועיים ההזמנה תגיע". וכך שוב, לא התקשרו, ירדן פנתה אל החנות, וגם הפעם נאמר לה שהיא צודקת, אך הפעם מנהלת החנות תוודא באופן אישי שהעדשות מגיעות תוך זמן קצר במיוחד, עד שבוע ימים.

אם הסיפור היה נגמר כאן, פלג כנראה לא הייתה מתלוננת, על אף ההתנהלות החובבנית. בחלוף שבוע, התקשרו סוף-סוף מהחנות ומסרו לה כי העדשות מוכנות. לאכזבתה הרבה, גילתה שגם הפעם נעשתה טעות והגיעו העדשות לעין אחת בלבד. ושוב, הובטח לה שיתוקן, וכך פעמיים נוספת, עד שחלפו להם שלושה וחצי חודשים.

פלג פנתה אל מחלקת קשרי הלקוחות של החברה וביקשה פיצוי על ההתנהלות. מהמוקד נמסר לה כי היא זכאית ל-500 ₪ לקניית כל משקפי השמש בסניף רעננה בלבד. מרוצה אך מותשת חזרה שוב לחנות, אך לתדהמתה הסאגה נמשכה, ונאמר לה כי לא מכירים את עניין השובר ועליה להגיע בזמן שמנהלת החנות נמצאת (כנראה שפלאפון זה לא מוצר צריכה בסיסי ברשת). גם כשהגיעה פעם נוספת, סייגה מנהלת החנות את השובר "רק לזוג משקפיים אחד ולא מהחברות היקרות" (ray-ban). אחרי מסכת העינויים שהעבירה אותה החברה, הבטיחה פלג שלשם - היא לא תחזור.

גם יהודה דורון, תושב אלעד, שם בסניף הרשת בבני ברק, את עדשת המשקפיים שלו הנמצאת באחריות, לצורך תיקון. גם במקרה הזה לא חזרו אליו. משפנה אליהם, התנצלו בפניו, וביקשו שיבוא לקחת את המשקפיים. גם פה, נעשתה טעות והעדשה לא הייתה מוכנה. לאחר שבירר איתם פעם נוספת, הודיעו לו כי העדשה אבדה. כך בא וחזר בידיים ריקות 4 פעמים(!) עד שבפעם החמישית, הגיע לרגע המיוחל - העדשה הגיעה. דורון קיבל פיצוי לקניית משקפי שמש בחנות.

בפייסבוק הוקמה קבוצת "חרם צרכנים על אופטיקה הלפרין", לאור התנהלויות דומות, לטענתם, למקרים כפי שסופר פה.

תגובת החברה: אופטיקה הלפרין משרתת מעל חצי מיליון לקוחות בשנה, עם כמויות כאלו, מתרחשות תקלות בודדות מדי פעם, והדבר לא מצביע על מגמה. הלקוחות פוצו בשל עוגמת התקלה, ולא ניראה שנגרמה עוגמת נפש.

תשפטו אתם.

נתקלתם בבעייה צרכנית? שירות לקוי? לא קיבלתם מענה ראוי? פנו אלינו לכתובת: tarbushweb@gmail.com

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.

Fatal error: Call to undefined function: json_decode() in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 49