הוקם ארגון צרכנים חדש – למען צרכנות הוגנת ומשתלמת

ארגון הצרכנים החדש ייקרא: "יחד זה כוח".

עמי שרון 08/08/2007

בימים אלו, הושלמה הקמתו של ארגון צרכנים חדש, הפועל תחת השם – "יחד זה כוח". מקים "יחד זה כוח", צביקה לוין, שמאי עצמאי המתמחה במערכות-ממוחשבות, מידע וציוד אלקטרוני, בעל ניסיון והיכרות של כ-20 שנה עם עולם הביטוח, מסר כי לארגון מחויבות מלאה להגנת הצרכן, זכויות הצרכן, צרכנות נבונה, אחריות חברתית, ביטחון אישי ושקיפות מידע. "הרעיון מאחורי הארגון הוא, כי רק ציבור גדול ומאורגן היטב, הוא כוח שמשיג לעצמו הישגים. כוח שנותן הרבה יותר ביטחון, אחריות, שירות הוגן, תנאים איכותיים ושקט נפשי בפחות כסף. "ככל שיהיו יותר חברים בארגון, יותר ספקים יילחמו לתת שירות לחברי הארגון בתנאים שצרכן פרטי לעולם לא ישיג", מסר לוין.

בשלב הראשון, יספק "יחד זה כוח" לחבריו את האפשרות לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב ודירה, ללא כל התחייבות מצידם, עוד לפני שלב ההרשמה לארגון ותשלום דמי החבר. הבקשות יועברו למכרז שבו תשתתפנה 6 מסוכנויות הביטוח המובילות בארץ. זו שתתן את ההצעה הכוללת הטובה ביותר תהיה זו שתספק שירותי ביטוח לחברי הארגון. כדי להבטיח שהמחירים והתנאים המשופרים ישתפרו עוד יותר, אחת לשנתיים יוציא הארגון מכרז מחודש.

- פרסומת -

בצורה זו, יוזלו מחירי הביטוח לחברי הארגון במאות ואף אלפי שקלים לרכב לעומת מחירי השוק. בנוסף יספק "יחד זה כוח" לחבריו גב חזק מול חברות הביטוח בכל תביעה שיגישו. "מי מאיתנו לא שיחק בלית ברירה לפחות פעם אחת, במשחק פינג פונג מורט עצבים מול חברת ביטוח, שטרטרה אותו שבועות וחודשים, ולבסוף אף לא שילמה את הביטוח המגיע", נכתב בהודעת הארגון. בנוסף, יזכו חברי הארגון להטבות ייחודיות של הספקים וכן יוצאו מכרזים בלעדיים לחברים – בתחומי הצרכנות השונים.

כמו כן, יעניק "יחד זה כוח" שירות לכלל הציבור בכל הנוגע לתלונות נגד בתי-עסק, יצרנים, רשויות וגופים ציבוריים. שירות זה יינתן באופן התנדבותי לחלוטין – לכל מבקש. באתר הארגון, יופיעו כל הספקים החברים בארגון. כל חבר בארגון יוכל לתת ציונים לספקים השונים ולפרסמם באתר, להמליץ לארגון על ספקים שהוא מכיר כנותני שירות הוגן וטוב וכן גם להתלונן על ספקים. כתובת האתר היא: www.yahad-ze-coah.co.il