"פרימור" בקמפיין פרסום חדש לסדרת מיצים היוצאת במהדורת קיץ מוגבלת

הסדרה החדשה תשווק במהדורה מוגבלת בחודשי הקיץ ותכלול שלושה טעמים ייחודיים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הקמפיין יכלול סרטוני חסות בערוצים 2 ו- 10, שילוט חוצות ארצי, פעילות דיגיטל וסלולר בהיקף כספי של 2.5 מיליון ש"ח.

ליאת עפרי ו01/06/2014

(צילום: עמית שטראוס משרד פרסום יהושע)

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום נרחב, במרכזו סדרת מיצים חדשה של מיצים, 100% מיץ מרכז לרגל הקיץ, בשלושה טעמים ייחודיים ומרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, סלולר ובמדיה החברתית, בהיקף כספי של .52 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.

סדרת המיצים החדשה מבוססת על ערכי המותג "פרימור", המתמחה במיצים טבעיים סחוטים. המיצים החדשים עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא סוכר. הטעמים החדשים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן ייחודי עבור פרימור.

לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום בשיווק השוק המקומי ב"גניר-פרימור":"כמותג המוביל בתחום המיצים הסחוטים אנו שמחים לגוון ולרענן את מקרר המיצים בשלושה טעמים חדשים, ייחודיים ומגוונים לעונת הקיץ החמה. המיצים מבוססים על מיצי התפוזים והאננס האהובים והמוכרים של פרימור, מלווים בפירות קיץ נוספים להעשרת הטעם וליצירת מיץ מפתיע ומרענן לצרכן הישראלי".

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.

Fatal error: Call to undefined function: json_decode() in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 49