במפלגת תקומה מרוצים מתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות

כינוס סיכום הבחירות המוניציפאליות ב"איחוד הלאומי-הבית היהודי": "החיבור בין הממשל לבין השטח ינפיק תוצאות גדולות"

אייל רותם 26/11/2013

השבוע התכנסו נציגי מפלגת "האיחוד הלאומי-הבית היהודי" מהמועצות המקומיות ברחבי הארץ לערב סיכום הבחירות המונציפאליות שנסתיימו לפני כשלושה שבועות. כינוס הסיכום נערך בירושלים והשתתפו בו עשרות פעילים ונציגים מרחבי הארץ.

בערב נכחו, בין השאר, חברי הכנסת מטעם האיחוד הלאומי-הבית היהודי, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן, חה"כ זבולון כלפה וחה"כ אורית סטרוק. מנכ"ל המפלגה נחי אייל, סייר בחודשים האחרונים מצפון ועד דרום הארץ ביישובים רבים בכדי להעמיד כמה שיותר מועמדים איכותיים מטעם המפלגה שייצגו אותה ברשימות ברחבי הארץ.

- פרסומת -

בדברים שנשא אייל נאמר "הבית היהודי דוהר אל עבר הנהגת המדינה. עם זאת, אסור לנו בדרך לשכוח ולפספס את הצרכים של הציבור ששלח אותנו. האנשים ששלחו אותנו הם בשר מבשרנו, בני הציונות הדתית והציבור הלאומי. הצרכים היומיומיים שלהם צריכים לקבל מענה והדרך לתת מענה זה דרככם. ברוב מוחלט של המקומות הצלחנו מעבר למה שציפינו. אני מאמין שהחיבור בין הממשל לבין השטח ינפיק דברים גדולים. אני מאחל לכולכם בהצלחה". בין היתר נשאו דברים גם המשנה לראש עיריית ירושלים, דב קלמנוביץ', האחראי מטעם המפלגה על הבחירות המונציפאליות, איציק שושן, דובר ההנהגה הצעירה של הבית היהודי, נתנאל אריאל וראש מנהלת הגרעינים התורניים, אריאל דורפמן.

יו"ר "האיחוד הלאומי-הבית היהודי" השר אורי אריאל אמר כי "העמדנו נציגים מעולים. בחודשים האחרונים סיירתי ביישובים השונים בצפון ובדרום ואני שמח לבשר לתושבים שיש מישהו שבא לעבוד בשבילם. אני מבקש מכם חברים יקרים, אל תסטו מן הדרך- דרך התורה, דרך העם והארץ. זהו עמוד השדרה האמיתי של עם ישראל ושלכם כנציגי ציבור. אני רוצה לברך אתכם שיתקיים בכם 'וכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה, הקב"ה ישלם שכרם', מאחל לכולכם הצלחה ושיתוף פעולה פורה".

סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן: "יושבים כאן נציגי הציבור האיכותיים ביותר. אני שמח לראות שישנה הרגשת שליחות אמיתית בכולכם ואתם כבר רוצים להתחיל ולעבוד. מכיוון שחלקכם עומדים כרגע במשא ומתן קואליציוני, וכסגן שר הדתות, אני מבקש מכם, אל תוותרו על המועצות הדתיות והאווירה התורנית ביישוב שלכם. יש לנו יכולת השפעה רבה, דרך המשרד שלנו נוכל לעזור ולסייע בכל מה שניתן. שליחותנו הגדולה היא לקרב את המסורת והיהדות לכל עם ישראל".