מחלבת טרה משיקה שקיות שוקו בעיצוב בוב ספוג

המחלבה מרחיבה את פעילותה בקטגוריית משקאות החלב ומשיקה בימים אלו שוקו בשקית המיועד לילדים. כפנייה לקהל זה בחרה מחלבת טרה לעצב את השקית בדמותו של מותג הילדים האהוב בוב ספוג, בשילוב שפת כתמי הפרה של טרה.

עידן הראל ו11/07/2010

(צילום: באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

מחלבת טרה מרחיבה את פעילותה בקטגוריית משקאות החלב ומשיקה שקיות שוקו.המחלבה מרחיבה את פעילותה בקטגוריית משקאות החלב ומשיקה בימים אלו שוקו בשקית המיועד לילדים

כפנייה לקהל זה בחרה מחלבת טרה לעצב את השקית בדמותו של מותג הילדים האהוב בוב ספוג, בשילוב שפת כתמי הפרה של טרה.

שקית השוקו של טרה, בעלת תכולה קטנה יותר, רק 180 מ"ל לעומת הקיים בשוק 225 מ"ל. בכך מאפשרת טרה להפחית את צריכת הסוכר שצורך הילד בכל שקית שוקו.

שקיות השוקו ישווקו כיחידות בודדות ובמאגדות של 6 שקיות במחיר אטרקטיבי של 9.99 ₪

ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק בטרה: "מחלבת טרה עברה בשנים האחרונות שינוי מהותי. חלק גדול מהשינוי היה שיפור איכות וטעם המוצרים. במהלך תהליך פיתוח ממושך הצלחנו לפתח שוקו מצוין מ- 100% חלב טרי. במבחני טעימה שערכנו קיבלנו ציונים גבוהים במיוחד והתקבלות מצוינת למוצר. לאור זאת החלטנו להיכנס גם לסגמנט שקיות השוקו ובכך להרחיב את פעילותנו בקטגוריה."

דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה: "במחקר שערכנו גילינו כי חוזק המותג בוב ספוג הוא מהגבוהים ביותר בקרב הילדים. לטרה הייתה את האפשרות לבחור, שהרי עם בוב ספוג אנו כבר עובדים בגבינה המוקצפת. לאור עוצמת המותג בוב ספוג ושפת המותג של טרה החלטנו לשלב בעיצוב האריזה בין הדמות של בוב ספוג ובין שפת כתמי הפרה של טרה."

קטגוריית משקאות החלב במדינת ישראל מגלגלת כ- 400 מיליון שקלים בשנה כאשר סגמנט השקיות הוא הגדול ביותר ומהווה כ-30%.

שוקו טרה בעל כשרות מהדרין של אגודת ישראל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות המזון ברחבי הארץ.

 

+ הוסף תגובה לכתבה    גירסה להדפסה    שלח לחבר

תגובות הגולשים

    לא קיימות תגובות לכתבה.

Fatal error: Call to undefined function: json_decode() in /home/virtual/datili/public_html/main/functions.php on line 49