סלקום תאפשר בקרה על תכני גלישה לא רצויים לילדים

(צילום: יואל ברק)

החברה הכריזה על 'מסלול ירוק' לגלישה סלולרית, במסגרתו תתאפשר בקרת הורים לצנזור תכנים בלתי מתאימים לילדים.

חיים נחתומי 09/03/2010

חברת סלקום הכריזה היום לראשונה על שירות חדש, במסגרתו תאפשר בקרה על תכנים לא רצויים לילדים בסלולר ובאינטרנט הנייד.

השירות החדש, 'מסלול ירוק', יושק ביום ראשון הקרוב (14.3 ) בחמישה מסלולי ניהול תוכן לבחירת הלקוחות, בגלישת WAP ו-HTML ובגלישה מהמודם הסלולרי.

- פרסומת -

במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב אמר מנכ"ל 'סלקום' עמוס שפירא כי "העולם מנסה להתמודד עם נושא החשיפה לתכנים לא רצויים כאחת הסוגיות החשובות והמאתגרות בזירת האינטרנט. אנחנו מציעים, לראשונה, את המוצר המתקדם ביותר לאינטרנט הנייד שיאפשר בקרה על חשיפה לתכנים בטלפונים הניידיים".

שפירא הוסיף כי "המהלך שלנו היום, הוא התמודדות ראשונה עם הרצון של צרכנים, לבקר את התכנים אליהם הם וילדיהם נחשפים. מדובר על שירות שנמשיך ונפתח והוא מבוסס על דרגות חסימה שונות, בהן יוכלו הלקוחות להשתמש בהתאם לערכיהם ומידותיהם".

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק סלקום, אמר כי "בקרת הצרכן על תכנים וחשיפת ילדים היא מבין האתגרים הגדולים שיש לאינטרנט המודרני. הפעילות תאפשר לנו להמשיך ולחזק את מובילות סלקום בשירותי הערך המוסף ותגדיל להערכתנו את נתח השוק שלנו בדור שלוש". כהן הרחיב בדבריו והסביר, כי "מתוך מחקרי צריכה עולה, כי ישנן אוכלוסיות בעלות צורך בשירות 'המסלול הירוק'. אנחנו מאמינים, כי היות והיום מרבית הגלישה האינטרנטית, כולל רשתות חברתיות, עוברת לנייד, ילך ויגבר הצורך בבקרה ועל כן הפתרון הייחודי שמאפשר המשך גלישה בכל URL תוך יכולת סינון התכנים הוא הפתרון המועדף ללקוח".