הסדרה סרוגים פותחת את העונה השנייה

החל מה- 10/01/10 תחזור הסדרה 'סרוגים' העוסקת בהתמודדות עם עולם הרווקות הדתית אל המסך. רוצים לדעת איך נפתחת העונה השנייה?כנסו כנסו. זהירות ספוילרים.

עמי שרון 24/12/2009

סדרת הדרמה 'סרוגים' חוזרת בעוש כשבועיים לעונה שנייה.

הסדרה אותה יצר לייזי שפירא זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2009 בטקס פרסי הטלוויזיה הישראלית והחל מה- 10/01/10 בימי ראשון ב- 22:10 יוכלו מעירצי הסדרה לצפות בה בערוץ yes Stars Drama HD

- פרסומת -

השבוע החלו צילומי העונה השנייה של "סרוגים" הסדרה תצולם ותשודר גם בפורמט HD! העונה השנייה (15 פרקים) תעלה במהלך השנה הקרובה ב- yes .

הסדרה שכבשה את לב הצופים באותנטיות בו הציגה את המתרחש בהווי העולם הדתי לאומי חוזרת לעונה שנייה, בוגרת יותר, החברים עדיין עסוקים בחיפוש אחר אהבה אמיתית ובליבם שאלה גדולה בעולם של תשובה.

בחודש יוני האחרון החלו צילומי הסדרה שהסתיימו לאחרונה ולאחר אירוע השקה וצילומים בבית קפה בקטמון בצום גדליהו נערכים בחברת Yes לעלייתה לאוויר.

כזכור לאחר בעונה הראשונה של "סרוגים", התלבטו חמשת גיבורי הסדרה בעיקר בבעיות של רווקות וזוגיות תחת המגבלות של אורח חיים דתי. בעונתה שנייה, הולכים ומעמיקים היחסים בין החברים, יעמיקו שאלות הזהות האישית והדתית ותעמיק כמובן ההתמודדות עם הרווקות הדתית שלא נגמרת…

לקראת סוף העונה הראשונה גילו אמיר (עמוס תמם) ויפעת (יעל שרוני) זה את זו במובן הרומנטי, אבל סוד ישן של אמיר העיב על יחסיהם ובפרק האחרון של העונה הם נפרדו, כשהם עדיין מאוהבים אחד בשני.

האהבה הזאת פותחת את העונה השנייה שמתמקדת ביחסי השניים שהולכים ומעמיקים. ובתוך זה הם מגלים שגם כשנגאלים מביצת הרווקים הירושלמית מחכות התמודדויות לא פשוטות…

העונה השנייה פותחת בחתונה מפתיעה. במי בחרה יפעת? יחסיהם של יפעת ובעלה הולכים ומעמיקים. ובתוך זה הם מגלים שגם כשנגאלים מביצת הרווקים הירושלמית מחכות התמודדויות לא פשוטות…

נתי חווה אובדן אישי, ובעקבותיו הוא מתקרב אל אחיו הצעיר, רועי (אורי הלחמי), שסיים את לימודי המשפטים ועובר לירושלים. שני האחים, שלא הסתדרו עד עכשיו, חולקים פתאום דירה ומוצאים את עצמם שותפים שלא מרצון זה בחייו הלא פשוטים של זה.

מערכת יחסים נוספת שבה נתי מעורב היא עם דפנה (נתי קלוגר שמצטרפת לסדרה) ליצנית רפואית. לדפנה יש ילד, ונתי מגלה שזו עסקת חבילה.

רעות חזרה מהודו והנסיעה לא הותירה בה כל רושם. הפחד מן האטימות שלה מחלחל בה. המפגש שלה עם רועי מצית משהו ביניהם.

הודיה עברה לעולם החילוני. היא ממלצרת בפאב קטן. המלצרית הכי מבוגרת. היא לא לומדת. היא לא מתקשרת עם משפחתה הפגועה. היא לא מרגישה בנוח עם החבר'ה. אין לה איש. היא פוגשת את אסף והם מתחילים מסע משותף יחד. הוא גם דתי לשעבר, אלא שהוא שלם ובוטח והיא מרגישה כבולה ומנותקת. הודיה חייבת להבין לשם מה היתה הדרך המפרכת בה עברה.