עונה מחודשת להפקות המקור של סלקום בפורטל היהדות

סרוגים.מעכשיו גם בסלקום (צילום: יחסי ציבור yes)

פורטל היהדות של סלקום מציע לגולשיו תוכן מקורי, סדרות והפקות מקור, אתרי חדשות, אתרי תוכן יהודיים, דתיים, מוסיקה יהודית, תוכניות אירוח, קליפים והופעות, שיעורים בתכנים שונים: פרשת שבוע, מיסטיקה, רוחניות ועוד

חיים נחתומי 07/12/2009

עונה מחודשת להפקות המקור המוצלחות של סלקום בפורטל היהדות. פורטל היהדות של סלקום מציע לגולשיו תוכן מקורי, סדרות והפקות מקור, אתרי חדשות, אתרי תוכן יהודיים, דתיים, מוסיקה יהודית, תוכניות אירוח, קליפים והופעות, שיעורים בתכנים שונים: פרשת שבוע, מיסטיקה, רוחניות וכו'.עוד מציע הפורטל פורומים, בלוגים, מידע חיוני לשומרי המצוות החל מזמני תפילות, זמני כניסת שבת, פינת הלכה יומית ועד תפילולארי (סידור סלולרי).כמו כן, קישור למצלמות שמשדרות 24 שעות ממקומות קדושים כמו הכותל, מערת המכפלה, קבר האר"י, קבר הבבא סאלי וחומות ירושלים.

עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "פורטל היהדות של סלקום מותאם ומבוסס על תכנים ייעודיים לציבור הדתי על כל גווניו, וזאת לאחר בחינה רחבה של הצרכים, הרצונות והתוכן שקהל זה מחפש. יש לציין, כי ניתן לראות עליה גם בקרב הציבור החילוני הרחב שמתעניין ונמשך לעולם התוכן היהודי ושיוכל למצוא מענה בתכנים שמציע הערוץ".

- פרסומת -

פורטל היהדות של סלקום, מציע בין היתר את התכניות והסדרות הבאות: "סטנדאפדוס" – עונה חדשה של סדרת מערכונים קומיים בכיכובו של הסטיריקן החרדי קובי אריאלי, על הווי החיים של האדם הדתי והחרדי. הפקת מקור מבית סלקום אשר תכלול 30 קטעים קצרים, מגוונים ומקוריים, כאשר לצידו של אריאלי יככבו 2 סטנדאפיסטים מובילים מהמגזר הדתי לאומי: יאיר אורבך ונויה מנדל, לטובת אנקדוטות מצחיקות מחיי הציבור הדתי.

בכל שבוע יעלה מערכות חדש. "מלך הביצה" – הפקת המקור המוצלחת בכיכובו של מנחם גליק ממשיכה לעונה שניה בת 8 פרקים. כל מה שרציתם לדעת על עולם הדייטים של הרווקים הדתיים בבלוג חושפני של מנחם גליק.

בעונה החדשה, נוכל לראות את מנחם מסתובב בניו יורק, בפאבים לדתיים וגם – מנחם ישיר ב"טיש של משה להב" (מופע שירה בציבור). גליק, רווק דתי בן 28, הייטקיסט, שומר נגיעה, תושב גבעת שמואל, מתאר את עלילותיו בשדה הדייטים הדתי ומתאר את חיפושיו אחר אהבה תוך תיאור הווי ה"ביצה" הרווקית הכוללת: דייטים, מסיבות ו"פאבים" נחשבים (שמעתם על ה"גלאט פאב"?).

רק מילה אחת לא נאמרת בקול: חתונה. "סרוגים" – קטעי vod – סדרת דרמה העוסקת בחייהם של רווקים ורווקות ירושלמים מהמגזר הדתי. מעורב ירושלמי (העונה הקודמת) – סדרת דרמה ישראלית העוסקת בחייה של משפחה מסורתית-מזרחית המתגוררת בשכונת נחלאות בירושלים."חצרות קודשינו" – בכל חודש יעלה לפורטל פרק חדש. מוסיקה יהודית: הפורטל יעדכן מדי יום על מוסיקה חדשה ומעודכנת, לצד רענון שירי נוסטלגיה קלאסיים. תכנים של מיטב כוכבי הזמר החסידי, המזרחית, האלטרנטיבית והיהודית המקורי (ביניהם: אביתר בנאי, שולי רנד, מאיר בנאי, אהוד בנאי, ארז לב ארי, אהרון ויונתן רזאל, ברי סחרוף, עדי רן, עובדיה חממה, גבסו ואחרים).

לאחרונה, נוספה קטגוריה חדשה: "שירת נשים" עם זמרות כגון לאה שבת ואתי אנקרי ובהמשך תצורפנה זמרות נוספות. שיעורים, הרצאות ושיחות: פרשת השבוע ב- 5 דקות: אקטואליה על פרשת השבוע בחמש דקות, בהפקת "ראש יהודי".

כמו כן, "פרשת אקטואלית": סלבס נותנים דבר תורה על פרשת השבוע ברוח לימודי "חשיבה הכרתית של ימימה אביטל".שיחות והרצאות של מיטב הרבנים בנושאי מיסטיקה וקבלה, זוגיות בבית היהודי, שיעורים שעוסקים בעבודה פנימית וב'שיפור העצמי'.ובקרוב: מרצים פופולריים ביותר: יובל דיין (בן זוגה של נעה ירון), ארז משה דורון, מיכי יוספי, ובקרוב לנשים בלבד: הרבנית ימימה מזרחי.