שוקי זוהר נבחר ליו"ר וועד העוזרים הפרלמנטריים

זוהר, יועצו הפוליטי של ח"כ זבולון אורלב גבר בפער של 34 קולות על אורית משה העוזרת הפרלמנטרית של ח"כ אריה ביבי והוא נציג הציונות הדתית הראשון שנבחר לתפקיד.

כתב דתילי 01/06/2009

שוקי זוהר (32) יועצו הפוליטי של ח"כ זבולון אורלב (הבית היהודי)נבחר הערב לתפקיד יו"ר וועד העוזרים הפרלמנטריים בכנסת ישראל.

מול זוהר התמודדו אורית משה העוזרת הפרלמנטרית של ח"כ אריה ביבי (קדימה)ואריאל שניאור העוזר הפרלמנטרי של ליה שמטוב (ישראל ביתנו) שהסיר את מועמדותו ערב הבחירות.

- פרסומת -

זוהר פעיל ותיק במפלגת הבית היהודי ואחד מוותיקי העוזרים בכנסת מלווה את ח"כ אורלב מזה מספר שנים ושימש בעבר כיועצו במשרד הרווחה.

זוהר, תושב בני ברק בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן ובעברו פעיל באגודת הסטודנטים של המרכז הבין תחומי.

זוהר הינו נציג הציונות הדתית הראשון שנבחר לתפקיד יו"ר הוועד של העוזרים הפרלמנטריים למרות שהגיע ממפלגה בת שלושה מנדטים בלבד.

זוהר נבחר כאמור ברוב גדול לתפקיד עם 73 קולות לעומת 39 קולות להם זכתה משה וזכה לתמיכה של עוזרים פרלמנטריים מכלל הסיעות בכנסת.

לצידו של זוהר יכהנו בוועד ניר מנדל(ח"כ רחל אדטו),מיכל בירן (ח"כ שלי יחימוביץ), רועי שרעבי (ח"כ יריב לוין) וניצן חלבי (ח"כ אורית זוארץ)

לאחר הבחירה אמר זוהר לאתר החדשות דתילי כי :"בכוונתו לפעול מול קברניטי הכנסת להעלאת קרנם ותנאיהם של העוזרים הפרלמנטריים".

"אפעל למען כלל העוזרים בנחישות תוך מגמה לשיתוף פעולה עם הנהלת הכנסת"הוסיף זוהר.