לראשונה בישראל: מארז ייחודי "60 למדינה"

העתק פקסימיליה של מגילת העצמאות, נאום ההכרזה, עותק עיתון יום המדינה, דגל עם מעמד ועוד פריטים מרגשים מערש העצמאות וקופסת הפתעות. הערכה תשווק לכל רחבי העולם.

דפנה אנקור 18/02/2008

מארז ייחודי מרשים ובו פריטים מרגשים הקשורים לתקומת המדינה, הופק בימים אלה באמצעים טכנולוגיים מיוחדים וישווק בישראל ובחו"ל, לרגל 60 שנות עצמאות ישראל.

המארז מעוצב כתיבת הפתעות, בו טמונים כל הסמלים והאביזרים הקשורים למדינה. כלולים בו גם הסיפורים הקטנים שמאחורי הסמלים הגדולים, הנחשפים לעינינו זה אחר זה במהלך פתיחתה של הקופסה, אשר עוצבה והופקה בידי המעצב שוקי קוק ותשווק ברחבי תבל בידי מפעלי מרום אפ.ג'י.פי מכפר סבא, חברת סאן שיין ישראל וחברת אומנות ארץ ישראל יודאיקה בע"מ.

- פרסומת -

במארז מצויים בתצורה מיוחדת וחדשנית: העתק מדויק של מגילת העצמאות, אשר צולם בציוד מתקדם וייחודי בסטודיו שוקי קוק במיוחד עבור הערכה, דגל ישראל עם מעמד, מדבקת רכב להזדהות עם יום ההולדת ה-60, סיכת דש לענידה ביום החג, דיסק CD מעוצב על גביו הקלטת טקס הכרזת המדינה ע"י דוד בן גוריון, אשרור הקמת מדינת ישראל במועצת האומות, ההמנון הלאומי התקווה וכן תווי ההמנון והמילים בעברית ובכיתוב לועזי, סיפורו של סמל המדינה, המנורה ועלי הזית, תמונת חוזה המדינה בנימין זאב הרצל וקורות חייו, אודות בן גוריון ופועלו, סיפורה של מגילת העצמאות, העתק של "יום המדינה", העיתון המשותף של עיתוני הארץ ביום הכרזת המדינה, רשימת מלחמות ישראל והעימותים שעברנו, מספר האבידות והרקע להכרזת העצמאות.

כל המכלול מתחבר לקופסת הפתעות אשר עוצבה במיוחד לחגיגות השישים למדינה, תוך הטמעת צבעי הלאום. אבי מרום, יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי מציין, כי מדובר במתנה ייחודית ויוצאת דופן לכל משפחה, בארץ ובחו"ל. המפיצים נערכים להפצה מסיבית של הערכה לועדי עובדים, ארגונים יהודיים, משפחות בארץ ובחו"ל, כשי אולטימטיבי המחבר בין העם היהודי ומועדיו לבין סמליו.

החשיפה העולמית של המארז תתקיים בתערוכת ג'נרל גיפט שואו שתפתח בתחילת פברואר במרכז יעבץ לתערוכות בניו יורק. צופים כי קניינים רבים מרחבי תבל יגלו עניין במארז הייחודי. וכי מתנהל מו"מ עם קניין בארה"ב לייצוא כמה אלפי ערכות, שבדעתו לשווק לקהילות יהודיות בצפון אמריקה. ארגונים וחברות יכולים להדפיס לוגו מסחרי על המארז.

מחיר לצרכן – 149 ש"ח וניתן להשגה בחנויות הספרים, בדיוטי פרי, בחברות תעופה ישראליות או דרך האתר

www.marom.co.il