קניון רננים חוגג יום הולדת 10

פירוט האירועים והמבצעים לרגל חגיגות עשור לקניון רננים.

מירי סער 07/01/2008

את חגיגות העשור לקניון יפתח יריד חורף ססגוני בין התאריכים 13-18 לינואר, במסגרתו יתקיימו מבצעים סוערים במרבית חנויות הקניון ומגוון דוכני אוכל חורפי. לאחריו יתקיים יריד מרהיב בנושא "מן הצומח" לרגל ט"ו בשבט, בו יוצגו עציצים קטנים ומעוטרים, עצי בונסאי, עצים בצורת חיות, מזרקות מים וצמחיה, ומגוון רחב של עציצים ופרחים.

חגיגות העשור לקניון רננים יבואו לידי ביטוי במבצעים מיוחדים לאורך כל השנה, כאשר את הקמפיין תוביל ספרה "10" תלת ממדית שתלבש בכל חודש "תחפושת" אחרת על פי רוח המבצע החודשי.

- פרסומת -

בסוף השנה, תיערך "הגרלת העשור", הגרלה ענקית ללקוחות הקניון שיוכלו לזכות בפרס גדול ויוקרתי, שזהותו לא נחשפה עדיין. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ירקוני בן נתן שמלווה את הקניון כבר שלוש שנים. תקציב הקמפיין מוערך בכ-700 אלף דולר והוא יכלול מדיית חוצות, רדיו, עיתונות ופעילויות תקשורתיות אחרות. הקמפיין, תחת הקונספט "חוגגים עשרה חורפים", יעלה לאוויר בתשיעי לינואר.

יריד החורף: החגיגות יתחילו עם יריד חורף מרהיב אשר יתקיים בין התאריכים 13-18 לינואר. במסגרת יריד החורף יתקיימו מבצעי חורף סוערים בעשרות חנויות. בין המבצעים: 50% הנחה על מגוון מוצרים בחנויות השונות, מבצעי 1+1, מטריות ב-9.99 ₪ ועוד.

בנוסף, יריד מאכלי חורף בו תוכלו למצוא ערמונים קלויים, ליקרי חורף מיוחדים, מרקים עשירים ועוד…

יריד ט"ו בשבט: קניון רננים מזמין את לקוחותיו לרגל ט"ו בשבט ליריד מרהיב מן הצומח ברננים: עציצים קטנים ומעוטרים, עצי בונסאי, עצים בצורת חיות, מזרקות מים וצמחיה, מגוון רחב של עציצים ופרחים ומיצג מיוחד להתבוננות ולרכישה. היריד ימשך יום אחד ויתקיים ב22 לינואר.

רננים: מאז ההקמה ועד היום!

  • 1998 – מוקם שלב א' של קניון רננים. השטח המסחרי כ-14,000 מ"ר.
  • המטרה המרכזית בהקמת קניון רננים הייתה ליצור תחושת רחוב מהודר וחוויתי.
  • מרץ 2000 – נפתח לקהל הרחב שלב ב' של קניון רננים אשר הרחיב את השטחים המסחריים לכדי 41,000 מ"ר. שלב ב' של הקניון נפתח בהשקעה של 120 מיליון דולר.
  • 2000 – בקניון רננים נחנכת "גלריית המעצבים", חנות בגדי המעצבים הישראלים הגדולה בארץ, ומהווה את אחד העוגנים של הקניון.
  • 2002 – קניון רננים מקבל החלטה שלא לפתוח את שעריו לפעילות בשבת, וזאת למען שמירה על הסטטוס קוו ושמירה על רגשות הציבור הדתי שמהווה חלק משמעותי מקהל הלקוחות של הקניון.
  • 2003 – הרחבת השטחים המסחריים על גג הקניון ב-1,450 מ"ר, פתיחת מתחם הביליארד בר ומרכז שירות ואחזקה של פלאפון.
  • 2003 – פתיחת "היער": מתחם ייחודי של פולקלור ואגדה. היער הינה חנות קונספט ייחודית וקסומה.
  • 2004 – חידוש מתחם המזון המהיר, השקעה של למעלה ממיליון ₪ בשיפוץ וייעול מתחם המזון המהיר בקניון.
  • 2007 – שיפוץ והחלפת ריצוף בשלב א' של הקניון.
  • 2008 (בתכנון) – פתיחת מתחם חדש לתחום משרדי היי-טק לחברות מובילות בתחומן, ובניין חניון נוסף תלת מפלסי שיספק כ-600 מקומות חנייה. הקמת שדרה חדשה: "מרכז המעצבים ברננים".