מותג חדש של תירס טרי יצא לשווקים בישראל

חברת אגרקסקו וחברת פרי גיל בע"מ משיקות מותג חדש: "גילי התירס של כרמל – התירס הכי טעים".

עידן הראל 12/12/2007

אגרקסקו ופרי גיל בע"מ המשווקות תירס טרי ואיכותי מזנים מתקדמים מקבוצת ה-Super Sweet לשווקים בעולם ולשוק בישראל, החליטו למתג את התירס הטרי לשווקים בישראל.

כחלק מפעילות המיתוג, נחקר שוק התירס הטרי בישראל ובלטו הממצאים הבאים: תחום התירס הטרי איננו ממותג, למרות הבדלי הטעם. האריזות הקיימות אינן מאפשרות לצרכן הסופי לזהות ולהעדיף בין סוגי התירס הטריים המוצגים על המדף.

- פרסומת -

אילן עמיאל מנהל שוק מקומי של חברת אגרקסקו: "לאור הממצאים, המסקנה הייתה שיש לפעול כדי לצרף באופן ברור את גילי התירס של כרמל לסדרת הירקות והפירות האיכותיים שאנו משווקים תחת שם המותג המוכר כרמל של אגרקסקו".

יואב סונינו מנכ"ל פרי גיל בע"מ מומחה עולמי בתחום התירס הטרי: "בנוסף להצלחה הבינלאומית במכירות התירס הטרי מקבוצת זנים זו, ההופך במהירות לכוכב הארוחה בגלל טעמו המיוחד וקלות ההכנה שלו, החלטתנו לצאת אל הלקוחות הישראלים ולבדוק האם התירס טעים לחיכם. במשך 3 שבועות רצופים, ערכנו טעימה בחנויות רשת "חצי חינם", טעמו מעל ל 10,000 קלחים של תירס טרי, ולשמחתנו התברר שהטעם אהוב, ובנוסף כמעט כל לקוח שטעם קנה מארז של התירס!"

את פעולות המיתוג ביצע משרד חיה לרון תקשורת ויחסי ציבור. יפתח לרון מנכ"ל משותף: "מטרתנו הייתה לנכס את הטעם והאיכות של התירס בקרב קהל יעד מבוגרים וילדים וליצור מותג לכל המשפחה, יצרנו סלוגן המוביל את קמפיין ההחדרה: "התירס הכי טעים" המאופיין כמסר חזק, פשוט וברור, כדי ליצור קשר ישיר לטעם התירס המיוחד: "תירס גילי של כרמל – התירס הכי טעים". יצרנו אריזה עם בידול היוצרת בולטות מהותית על המדף למרחק רב, שילבנו דמות תירס היוצרת אהדה והאנשנו את "גילי", המככב על כל האריזות והתוצרים הקשורים לפעולות המיתוג".

התירס הטרי הינו דגן מזין ובריא, אשר ניתן לבשל: בתנור, במים, במיקרוגל ועל האש. "גילי התירס של כרמל – התירס הכי טעים" משווק במארז של 5 קלחים ומארז של 7 קלחים. מחיר לצרכן בשווקים וברשתות החנויות נע בין 6.99-8.99 ₪ ל1 ק"ג.