היין הכשר הכי טעים: יין רימונים

יין הרימונים של יקב רימון זכה בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר לשנת 2007" בפסטיבל עולמי למוצרים כשרים.

עמיעד טאוב 28/11/2007

כ-8000 מבקרים נהנו השבוע מתצוגה של עשרות אלפי מוצרים חדשים בפסטיבל היוקרתי והגדול בעולם למוצרים כשרים, שהתקיים בניו יורק.

בסיום הפסטיבל, יכלו נציגי יקב רימון להרים כוסית של שמחה לאחר שיין הקינוח שלהם מסוג בלאק לייבל, רימון, זכה בתואר היוקרתי, "המוצר החדש הכשר הטוב ביותר לשנת 2007", בקטגוריית 'היין, הבירה והאלכוהול'.

- פרסומת -

יצויין כי בקטגוריה הנ"ל התחרו אלפי מוצרים חדשים וכשרים מרחבי העולם שכוללים בירות, יינות ומוצרי אלכוהול שונים. המוצרים הזוכים בפסטיבל, הוצגו כמוצרי הדגל במעגל הזוכים של KosherFest 2007 שנערך בתערוכת Cultural Food Expo , במרכז הכנסים ע"ש ג'ייקוב ק. גביץ בעיר ניו יורק.

ה"רימונאים" זכו לפרגון גם בעיתונות המקומית לאחר שהעיתונאית ומבקרת היין האמריקאית טרה תומאס התלהבה מיין הרימונים "צבעו אדום ארגמן עמוק ומדהים, הנוזל מתוק וקטיפתי… תענוג מרענן ללשון בכל לגימה. הוא בן זוג נפלא לקינוחי שוקולד".

יואב גילת, מנהל השיווק של יקב רימון בארה"ב: "היום עומדים בפני הקונים של האוכל הכשר מאות אלפי מוצרים לבחירה. עם כזאת תחרות אנחנו גאים מאוד להיות במקום הראשון. כבר זכינו בעבר בתחרויות בינלאומיות, כשהאחרונה שבהם הייתה בחודש שעבר במדליית זהב בתחרות 2007 Vinus שהתקיימה בארגנטינה, אבל ללא ספק התחרות הנוכחית היא הגדולה ביותר שהשתתפנו בה עד כה וההתרגשות היא רבה".